سشوار برس دار پرومکس مدل 6017

معرفی محصولPromax 6017 Air Brush سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «6017» سشواری برس دار دارای چهار سری مختلف است که برای […]

معرفی محصولPromax 6017 Air Brush

سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «6017» سشواری برس دار دارای چهار سری مختلف است که برای ایجاد انواع حالت‌ها در مو استفاده می‌شوند.

سری‌های سشوار شامل برس گرد، فر کننده، نیم برس و متمرکز کننده‌ی باد می‌شوند. برس گرد دارای قطر 32 میلی‌متر است و با روکش سرامیکی که دارد آسیب دیدن موها در اثر حرارت زیاد را کم می‌کند. فر کننده استوانه‌ای قطری 16 میلی‌متری دارد که دارای گیره‌ی مو و پایه‌ای برای قرار گرفتن روی سطح است. نیم برس دارای دندانه‌های نرمی است که از میان آن‌ها هوای داغ بیرون می‌زند و موها را خشک کرده یا حالت می‌دهد. سری انتهایی نیز یک متمرکز کننده است که جز جدایی‌ناپذیر هر سشواری است. انحنای متمرکز کننده امکان استفاده از این دستگاه را به‌عنوان یک سشوار معمولی می‌دهد. برای تعویض سری‌ها باید از دکمه‌ی آزادکننده‌ی روی دسته استفاده کرد. قدرت موتور سشوارهای برس دار از سشوارهای معمولی کمتر است و توان موتور این سشوار هم 1000 وات است. روی دسته‌ی سشوار یک دکمه‌ی چهارحالته دیده می‌شود که برای روشن/خاموش کردن و تنظیم سرعت و حرارت باد سشوار وجود دارد. دو حالت ترکیبی سرعت/حرارت و یک حالت باد سرد وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها به خشک‌کردن، حالت دادن و تثبیت حالت موها پرداخت. برای نگه‌داری بهتر از سشوار و متعلقاتش یک کیف نگه‌داری نیز همراه آن ارائه شده است.

به طور خلاصه سشوار Promax 6107 دارای چهار سری مختلف، موتور 1000 وات DC، دو حالت ترکیبی سرعت/حرارت، حالت باد سرد و کیف نگه‌داری بوده و برای ایجاد حالت دلخواه مو در منزل مناسب است.

کالا های مرتبط