سشوار بوش PHA2662

معرفی محصولBosch PHA2662 Hair Dryer مو جزء جدایی ناپذیری از زیبایی محسوب می‌شود و زیبایی و حالت خوب مو با […]

معرفی محصولBosch PHA2662 Hair Dryer
مو جزء جدایی ناپذیری از زیبایی محسوب می‌شود و زیبایی و حالت خوب مو با جلوه‌ی بهتر صورت در ارتباط است. اگر همواره شیفته‌ی موهای حالت‌دار و خوش‌فرم هستید اما آن‌قدر درگیر روزمرگی شده‌اید که نمی‌توانید مرتبا برای حالت دادن و فرم‌دهی موهای‌تان به آرایشگاه‌ها مراجعه کنید، راه حل انتخاب یک سشوار برای استفاده در منزل است. اما برای این انتخاب باید به نکات خاصی توجه نمود.
برخی افراد که دارای موهای صاف و بدون حالت هستند از ابزار آرایش مو، تنها برای حالت‌دار کردن استفاده می‌کنند. PHA2662 ابزاری است، که این قابلیت‌ را دراختیار مصرف‌کنندگانش قرار می‌دهد. برای این منظور 3 سری پیچی مختلف برای آن طراحی شده است. 2 برس پیچی 30 و 20 میلی‌متری برای فر کردن موها و 1 برس پیچی 38 میلی‌متری برای حالت‌دار کردن موها در نظر گرفته شده است. در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. سشوار PHA2662 بوش نمونه ای دیگر از سشوارهای مجهز به موتور DC این کمپانی‌ است. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. نوع موتور DC، این محصول را برای مصارف خانگی و نیمه‌حرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسب می‌سازد. همچنین حلقه‌ی آویختن استفاده ازاین ابزار را آسان می‌کند.
شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که بعد از استحمام موهایی صاف و بدون حالت دارند. اگر به وسیله‌ای نیاز داشته باشید که به موهایتان حالت دهد، می‌توانید این محصول را در نظر داشته باشید.

کالا های مرتبط