سشوار بابیلیس AS100E

معرفی محصولBabyliss AS100E Air Brush موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید […]

معرفی محصولBabyliss AS100E Air Brush
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به کمک آن به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید.
در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور استفاده شده در این دستگاه از نوع DC است که دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در قیاس با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. بنابراین سشوارهای دارای این موتور، برای مصارف خانگی و که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسبند.AS100E یکی از محصولات چند کاربردی، ساخته شده توسط شرکت بابلیس است. 3 سری متفاوت این سشوار تایید کننده‎ی همین ویژگی است. برس سرامیکی و برس مویی که برای حالت‌دار کردن موها به کار می‌روند.و از انبرک 25 میلی‌متری برای فر کردن موها استفاده می‌شود. قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است، که به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. همچنین حلقه‌ی آویختن وکیف نگهداری استفاده و حمل این سشوار را یا آسان می‌نماید.
بنابراین اگر به غیر از خشک کردن موها به دنبال حالت‌دار کردن آن‌ها هستید، AS100E مناسب شما است.

کالا های مرتبط