لیست 36 مدل ضبط بلوتوث دار ✓مناسب اتصال راحت گوشی موبایل به پخش✓

لیست 36 مدل ضبط بلوتوث دار مناسب اتصال راحت گوشی موبایل به پخش

  • 19 مرداد 1400
  • 0 نظر
  • admin

وقتی اکثر مردم در مورد “پخش ماشین” فکر می کنند ، در واقع به گیرنده فکر می کنند. گیرنده که به عنوان واحد اصلی یا هدسیستم نیز شناخته می شود ، مغز و قلب سیستم صوتی ماشین شما است و قطعه ای است که مستقیماً از پشت فرمان با آن ارتباط برقرار می کنید. هنگام انتخاب گیرنده ، منابع صوتی موجود ، ویژگی ها و قابلیت بهبود بقیه سیستم صوتی خودرو را نیز تایین می کنید.

بنابراین هنگام انتخاب گیرنده جدید باید به دنبال چه چیزی باشید؟ در اینجا چند ویژگی را که هنگام خرید پخش ماشین در نظر می گیریم.

منابع صوتی

مهمترین بخش هایی که باید به دنبال آنها باشید منابع صوتی هستند که بیشتر از آنها استفاده می کنید.

آیا به سی دی پلیر نیاز دارید؟ آیا هنگام پخش از ضبط خود برای پخش DVD استفاده می کنید؟ آیا دیسک ها را با فلش های USB عوض کرده اید؟ بسته به پاسخ شما ، باید تصمیم بگیرید که آیا با یک گیرنده سی دی سنتی با شکاف دیسک های خود ، یک گیرنده A/V بزرگتر با صفحه نمایش رنگی ، یا گیرنده بدون بلوتوث.

حتی اگر هنوز یک دیسک سی دی در داشبورد اتومبیل خود نگه دارید یا احتمال اینکه شما یا همراهتان بخواهید در مواقعی تلفن یا گوشی همراه را به خودرو وصل کنید خوب است که مطمئن شوید که پخش کننده جدید شما در همان لحظه حداقل شامل یک پورت USB برای پخش MP3 ، AAC یا WMA از دستگاه های ذخیره سازی فلش و یک ورودی کمکی آنالوگ جک 3.5 میلی متری برای اتصال به موبایل داشته باشد و یا اینکه دارای بلوتوث برای اتصال به دیگر دستگاه ها باشد.

ضبط ماشین

ضبط بلوتوث دار

از مهم‌ترین آپشن‌های ضبط صوت برخورداری از سیستم اتصال به بلوتوث است.نسل جدید ضبط هایی که چند سالی است وارد بازار شده اند، مجهز به تکنولوژی بلوتوث هستند که اگر ضبط شما دارای این فناوری است، توصیه می شود از این گزینه حتما استفاده کنید چرا که با استفاده از این سیستم هم می‌توانید موزیک‌های گوشی خود را پخش کنید و هم می‌توانید تماس موبایل خود را به ضبط منتقل کرده و حین صحبت با مخاطب گوشی به دست نباشید، صدای مخاطب را از باندهای ماشین خواهید شنید.برای استفاده از این قابلیت ابتدا از حالت Mode ضبط ماشین بر روی Bluetooth mode یا BT mode کلیک کنید تا حالت بلوتوث ضبط فعال شود. سپس گوشی را روشن کنید و از منو کاربری وارد Settings یا تنظیمات شوید و از قسمت Connections وارد گزینه Bluetooth شوید. حالا می توانید نام ضبط را مشاهده کنید و باید بر روی آن کلیک کنید. هم اکنون ضبط شما با استفاده از رابط کاربری بلوتوث به گوشی وصل شده است و می توانید با خیالی راحت آهنگ مورد علاقه تان را گوش دهید.

اتصال گوشی به ضبط ماشین با کابل AUX

ساده ترین روشی که این روزها برای وصل کردن گوشی به ضبط ماشین استفاده می شود، استفاده از کابل AUX می باشد که AUX از کلمه Auxilary می آید. این دو کابل در دو طرف خود دارای جک 3.5 میلی متری می باشد که یک طرف رابط اتصال گوشی و دیگر رابط اتصال ضبط اتومبیل می باشد.کانال های صوتی دارای دو حالت مونو و استریو میباشند. در حالت مونو تمامی صدا در یک اسپیکر تولید میشود. اما در استریو صدا بین دو اسپیکر تقسیم شده و صدای بهتری تولید میشود. کابل AUX توانایی انتقال دو کانال صوتی را دارد. این بدان معناست که میتواند صدای استریو را انتقال دهد. در داخل کابل های AUX سه سیم وجود دارد که یکی برای کانال چپ، دیگری برای کانال راست و آخری هم مشترک بین چپ و راست است. اندازه‌ی معمولی کابل صدا AUX  تا ۲ متر است و البته در انواع گوناگون کابل AUX فنری ماشین ( به دلیل فنری بودن قابل جمع شدن و دوباره باز شدن است ) یا گونه‌ی ساده (کابل AUX از 1/5 تا 20 متر) عرضه می‌گردد. کابل 1/5 متری AUX معمول ترین گونه از این کابل است. البته کیفیت کابل ها و ماندگاری این انتقال دهنده های صدا به مواد به کار رفته در آن بستگی دارد.

نحوه تنظیم ضبط های پایونیر

اتصال گوشی به ضبط ماشین با رادیو

یکی از راه های اتصال گوشی به ماشین با استفاده از رادیو می باشد که آخرین گزینه ممکن است! تاکنون حتما دستگاه هایی همانند یک فلش  را در خیابان ها و فروشگاه های مختلف مشاهده کرده اید که در واقع نام این دستگاه ها ” FM Radio Transmitter ” می باشد.با استفاده از این دستگاه ها می توانید به راحتی گوشی را به اتومبیل وصل کنید اما چگونه؟ ابتدا لازم است کمی شما را با این دستگاه آشنا سازیم. این دستگاه ها بنابر تجهیزاتی که در آنها گنجانده شده است، ممکن است کمی گران تمام شوند! اما ارزش دارند! برای مثال این دستگاه ها می توانند از طریق بلوتوث، AUX، کابل USB و… به ضبط ماشین متصل شوند. از این رو این دستگاه ها، آهنگ موردنظرتان را در قالب موج رادیویی به ضبط اتومبیل ارسال می کند و رادیو اتومبیل شما می تواند آنها را در یک موج دریافت و پخش کند که برای روشن شدن باید آنرا به پورت ورودی ضبط اتومبیل متصل نمائید. به همین سادگی!

پیشنهاد:
لیست 33 مدل بهترین لامپ خودرو پرنور و پرقدرت

در ادامه انواع ضبط های بلوتوث دار با قابلیت های بیشتر را مشاهده می کنید.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه