بهترین کرم ها ⸨ژل⸩ محافظ حرارتی مو ❮هنگام استفاده از ابزار های حالت دهی گرم❯

بهترین کرم ها (ژل) محافظ حرارتی برای مو هایی قوی و سالم

  • 14 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

☻موهای صاف و ابریشمی و براق مطمئناً زیبا و جذاب به نظر می رسند، اما قرار گرفتن موهای شما در معرض گرمای زیاد می تواند آسیب زیادی به تارهای موی شما وارد کند.✌

↩ یکی از راه‌هایی که می‌توانید هم حالتی که دوست دارید و هم موهایی سالم داشته باشید، این است که هر بار با استفاده از کرم محافظ حرارت از آن‌ها محافظت کنید.

کرم های محافظ حرارت برای محافظت از موهای شما در برابر آسیب حالت دادن و خشک شدن با پوشاندن آن در یک لایه محافظ و مغذی فرموله شده اند.

با انجام این کار، این ژل ها از تجزیه پروتئین های کراتین جلوگیری می کنند، تبخیر رطوبت را کاهش می دهند و از شکستگی، دو شاخه شدن و وز شدن موها جلوگیری می کنند.

بسیاری از این محصولات مزایای بیشتری برای موهای شما نیز دارند. برخی به باز شدن موها و بهبود حالت ارتجاعی آن کمک می کنند، در حالی که برخی دیگر بیشتر روی حفظ مدل مو و افزودن درخشش براق تمرکز می کنند.

محافظ حرارتی مو

سوالات متداول

Q1. محافظ حرارتی مو چیست؟

پاسخ محافظ های حرارتی محصولاتی هستند که آسیب حرارتی ناشی از حالت دادن به مو را کاهش می دهند. از آنجایی که گرما به طور مداوم می تواند باعث خشکی مو، شکافتن انتهای مو و ایجاد موخوره شود، یک محافظ حرارتی خوب به حفظ رطوبت کمک می کند تا موهای شما سالم به نظر برسد.

معمولاً اسپری، سرم یا کرمی است که روی موهای مرطوب یا خشک استفاده می شود. بهترین روغن‌های آرگان یا نرم‌کننده‌های معمولی هستند.

Q2. آیا روی موهای مرطوب یا خشک مواد محافظ حرارتی قرار می دهید؟

پاسخ بستگی به محصول دارد. به طور کلی، یک اسپری محافظ حرارت و گاهی اوقات ژل های محافظ حرارتی روی موهای مرطوب و خشک شده با حوله استفاده می شود.

روغن آرگان را می‌توان به هر دو صورت استفاده کرد و نرم‌کننده‌های ماندگار روی موهای مرطوب بهترین عملکرد را دارند. از آنجایی که هر محصول متفاوت است، دستورالعمل های استفاده صحیح را بخوانید.

اطمینان حاصل کنید که هنگام استفاده از آن، برای بهترین پوشش آن را از ریشه تا نوک بمالید. این را می توان با کشیدن یک شانه دندانه پهن روی موهای خود به بهترین نحو انجام داد.

فاصله بین دندانه های شانه به شما این امکان را می دهد که آن را روی موهای خیس بدون گره خوردن موها کار کنید. این برای مو های بلند خوب جواب می دهد.

پیشنهاد:
بهترین مدل های اتومو برای مو های فر بسیار پر قدرت و ارزان

Q3. بهترین اسپری محافظ حرارتی مو برای حالت دادن حرارتی چیست؟

پاسخ برای تعیین اینکه کدام محصول بهترین عملکرد را دارد، باید نوع موی خود را در نظر بگیرید. نوع موی خود را بیابید و به دنبال محصولی باشید که به خوبی با آن کار کند.

به عنوان مثال، اگر موهای رنگ شده دارید، یک محافظ حرارتی ملایم می خواهید که حاوی محافظ UV باشد تا از محو شدن ناشی از نور خورشید جلوگیری کند و شکستگی/آسیب مو ناشی از گرما را کاهش دهد.

علاوه بر این، باید رطوبت را اضافه کند زیرا نه تنها گرما باعث کاهش رطوبت موهای شما می شود، بلکه رنگ شدگی نیز باعث کاهش رطوبت موهای شما می شود. این به شما امکان می دهد موهای سالمی داشته باشید.

یک محافظ مو پیدا کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و حاوی موادی باشد که موهای شما را تغذیه می کند. اینها باید شامل عصاره ها و روغن های طبیعی باشد. سپس چیزی را پیدا کنید که مطابق با برنامه حالت دهی شما باشد.

اگر می توانید، چیزی را بیابید که ممکن است برخی از محصولاتی را که قبلاً استفاده می کردید ترکیب کند. اگر زندگی فشرده ای دارید چیزی نخرید که ممکن است وقت گیر باشد.

شما باید محصولی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. سپس از بین پاسخ های خود به این موارد بهترین محصول را انتخاب کنید.

لیست محصولات منتخب ⬇

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه