⤶ چگونه موهای خود را با اتو فرکننده مو به روش صحیح، جامع و بسیار ساده فر کنیم

چگونه موهای خود را با اتو فرکننده مو به روش صحیح فر کنیم

  • 13 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

♫فرقی نمی‌کند موهای کوتاه یا بلندی داشته باشید، یک فرکننده می‌تواند به شما کمک کند موهای مجعد رویاهایتان را داشته باشید. اگر این اولین تلاش شما برای استفاده از فرکننده برای دستیابی به فرهای برجسته است، ممکن است کمی گیج شوید یا از سوختن بترسید. ما به جزئیات نحوه فر کردن موهای خود را با فرکننده مو و نحوه استفاده از آن ، از گرم کردن آن تا نگه داشتن درست آن را توضیح می دهیم.⊙

⇐ کدام اندازه فرکننده بهتر است؟

اندازه و شکل یک فرکننده تعیین می‌کند که برای چه نوع فری مناسب است. هرچه میله آن کوچکتر باشد، می توانید به پیچش محکم تر برسید. برای مثال، اگر مدل های دوران ویکتوریایی را می‌خواهید، میله ای را انتخاب کنید که قطر آن یک اینچ یا کوچکتر باشد.

از سوی دیگر، امواج شل و جالب با یک میله پهن‌تر (1.5 اینچ یا بزرگ‌تر) راحت‌تر ایجاد می‌شوند.

اگر می خواهید اندازه فرهای خود را از ریشه تا انتها متغییر باشد، میله های مخروطی عالی هستند. شما می توانید همین کار را با مدل های استوانه مستقیم انجام دهید، اما ممکن است برای تازه کارها کمی دشوارتر باشد.

سایز فر کننده

برای فر کردن موهایم به چه چیزهایی نیاز دارم؟

اگر تا به حال از اتوموی تخت استفاده کرده اید، همان اصول اعمال می شود. شما نمی توانید از ابزارهای حرارتی بدون کمی آماده سازی از قبل استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را در دسترس دارید:

  • محافظ حرارت
  • کلیپس
  • اسپری مو
  • محصول حجم دهنده (اختیاری، اما مفید)
  • شانه دندانه پهن
  • برس مو

نحوه استفاده از فرکننده: گام به گام

فرکننده مو و سایر وسایل ضروری خود را بردارید

مرحله 1: مو های خود را تمیز کنید

در حالت ایده آل، باید با تارهای تمیز و خشک شروع کنید: اگر فرصت شستن آن ها را نداشته اید، بدانید، موهای کثیف به خوبی فرها را نگه نمی دارند.

مرحله 2: شانه بزنید و از محافظت کننده استفاده کنید

وقتی موهایتان تمیز و خشک شد، آن‌ها را برس بزنید تا گره ها آزاد شود. از محصول محافظ حرارتی خود استفاده کنید، به خصوص اگر مو های ضعیف یا رنگ شده دارید.

مرحله 3: دسته دسته کردن موها

با استفاده از گیره های خود، موهای خود را دسته دسته کنید. هرچه بخش های خود را کوچکتر کنید، فرهای شما سفت تر می شوند. این بدان معناست که اگر می خواهید فرهای شلتر داشته باشید، بخش های بزرگتر را انتخاب کنید. برای مثال، ظاهر پین آپ به سبک مرلین مونرو به بخش های کوچکتری نیاز دارد.

پیشنهاد:
بهترین برس های مو برای موهای فر – بهترین انتخاب ها

مرحله چهارم: فرکننده را آماده کنید

فرکننده موی شما باید طیف وسیعی از تنظیمات حرارتی داشته باشد. اگر نوع موی شما ظریف، آسیب دیده یا رنگ شده است، بهتر است حالت کمتری را انتخاب کنید. آنهایی از شما که دارای مو های ضخیم یا درشت هستند باید گرما را افزایش دهند تا اثرات آن را ببینند.

مرحله 5: شروع فر کردن

در اینجا سخت ترین قسمت برای اکثر تازه کارها در مورد نحوه فر کردن موهای خود با یک فرکننده است: راحت در دست گرفتن آن.

در ابتدا، اگر فرکننده شما دارای آن است، از تنظیم قفل دکمه استفاده کنید تا از تغییر تصادفی دما یا خاموش شدن آن جلوگیری کنید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که دسته را محکم گرفته اید و می توانید به راحتی مچ دست خود را مانور دهید – سیم را آزاد کنید و آن را از سر راه بردارید.

مرحله ششم: ادامه کار

قسمتی مو های سر خود جدا کنید. و مراقب باشید که آنها را از گردن و صورت خود دور نگه دارید.

در مرحله بعد، پایین موهای خود را دور میله یا مخروط فرکننده بپیچید. اگر مدل گیره دار دارید، گیره را باز نگه دارید و سپس آن را در اطراف قسمت پایینی موی خود محکم کنید.

اگر فرکننده شما بدون گیره است، شروع به پیچیدن میله یا مخروط تا اندازه یک یا دو اینچ از انتهای آن کنید تا انگشتتان نسوزد. نوک موهای خود را نگه دارید تا زمانی که قسمت به طور ایمن پیچیده شود. در غیر این صورت، شل خواهد شد – اما مراقب باشید!

در مرحله بعد، شروع به چرخاندن به سمت بالا به سمت ریشه موهای خود کنید. پس از اینکه کل قسمت دور میله پیچیده شد، آن را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید.

اگر در مورد نگه داشتن موهای خود در اطراف میله داغ مردد هستید، روی یک دستکش محافظ حرارت سرمایه گذاری کنید. برخی از مدل ها دارای این موارد هستند.

روند را با بقیه قسمت ها تکرار کنید.

مرحله هفتم: مرحله خنک کردن

قبل از ادامه دادن، به فرهای خود فرصت دهید تا خنک شوند. در غیر این صورت، با تلاش برای شانه کردن زودهنگام آنها را از بین خواهید برد.

مرحله 8: آن ها را شانه بزنید

شانه دندانه پهن خود را بگیرید و به آرامی آن را از لابه لای موج های موی خود عبور دهید. به آرامی و با احتیاط به انتها بروید و در صورت نیاز فرهای محکم تر را با انگشتان خود جدا کنید.

مرحله نهم: استحکام بخشی

کار سخت خود را با اسپری موی مورد علاقه خود با ماندگاری طولانی حفظ کنید. زیاده روی نکنید؛ شما نمی خواهید فرهای خود را سنگین کنید.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه