راهنمای خرید 33 مدل آینه مانیتور دار خودرو ❰با کیفیت❱ دارای نمایشگر بزرگ

راهنمای خرید 33 مدل آینه مانیتور دار خودرو با کیفیت

  • 5 شهریور 1400
  • 0 نظر
  • admin

یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در خودروهاآینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب می‌باشد. بیشتر رانندگان هنگام رانندگی در دنده عقب با مشکل دید کافی مواجه هستند. این مشکل ممکن است به طراحی دید خودرو شما مربوط شود یا اینکه ممکن است مشکل از کوتاهی قد خودتان باشد. اگر قد شما خیلی کوتاه باشد، هنگام دنده عقب گرفتن دیده کافی و لازم را نخواهید داشت. در این شرایط چاره کار چیست؟ آیا راه حلی برای این موضوع هست؟ بله، شما با استفاده از دوربین دنده عقب و آینه مانیتوردار می‌‌توانید هنگام دنده عقب رفتن پشت سر خود را به خوبی مشاهده نمایید.

متاسفانه امروزه یکی از دلایلی که باعث برخورد خودرو با عابر پیاده می شود عدم دید کافی، موقع عقب رفتن است. استفاده از دوربین دنده عقب می‌تواند جلوی این حوادث را به خوبی بگیرد. این‌جاست که اهمیت این وسیله ارزان اما بسیار کاربردی به خوبی مشخص می شود. یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه خیلی کم جلوی خیلی از حوادث جبران ناپذیر را بگیرید و به سلامت اطرافیان کمک بزرگی کنید. استفاده از این وسیله بسیار آسان است، شما فقط کافیست خودرو خود را در حالت دنده عقب قرار دهید با این کار تصویر فضای پشتی خودرو با دوربین دنده عقب گرفته شده و به مانیتور اینه ارسال می شود و شما می‌توانید پشت سر خود را در مانیتور ببینید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید اینه مانیتور دار خودرو را گرفته اید، اما اطلاعات لازم در مورد این وسیله کاربردی را ندارید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع دوربین دنده عقب و آینه مانیتوردار آشنا می‌کنیم و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید اینه مانیتور دار خودرو باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آینه مانیتور دار

آینه مانیتوردار و دوربین دنده‌عقب خودرو چیست؟

آینه مانیتور دار در واقع یک آینه الکترونیکی محسوب می شود. یعنی قسمت کوچکی از آینه زمانی که خودرو در وضعیت دنده عقب قرار داده می‌شود به مانیتور دوربین تبدیل شده و شما فضای پشت سر خودرو خود را به صورت کامل در آن مشاهده می‌کنید. دوربین دنده عقب یک دوربین معمولی است که درون سپر عقب خودرو یا زیر آن نصب می شود.

نکات مهم در خرید آینه مانیتوردار

در این راهنما تعدادی نکته مهم برای خرید این کالا را خدمت شما عرض می‌کنیم. این نکات عبارتند از:

۱) به ابعاد آیینه توجه کنید. ابعاد تمامی آیینه ها یکسان نیستند. آینه‌ای را خریداری کنید که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید؛ چون علاوه بر استفاده از آن به عنوان مانیتور، باید به عنوان آیینه وسط خودرو نیز از آن استفاده کنید.

۲) به ابعاد مانیتور حتما دقت کنید. آیینه‌ای که شما خریداری می‌کنید، ممکن است تنها وسط آن دارای مانیتور باشد و ابعاد مانیتور کوچک باشد. البته آیینه‌هایی وجود دارند که کل آن‌ها تبدیل به مانیتور می‌شود. پس حتما به این نکته دقت کنید.

پیشنهاد:
معرفی و راهنمای بهترین مانیتور های خودرو اندروید و ویندوز

۳) اگر تصویر دوربین دنده عقب شما روی مانیتور دارای خط کشی فاصله باشد عالی است. این خط کشی به شما در هنگام عقب آمدن خیلی کمک می‌کند.

۴) حتما بدانید که قرار است دوربین را روی سپر نصب کنید یا روی صندوق بالا و یا زیر پلاک؛ چون خیلی از دوربین ها این قابلیت را ندارند و تنها قابل نصب روی سپر هستند ویا برعکس.

۵) به رزولوشن دوربین دقت کنید. نیاز نیست کیفیت دوربین دنده عقب عالی باشد ولی به هر حال نباید کیفیت آن آنقدر پایین باشد که نتوانیم از آن به درستی استفاده کنیم.

۶) یک سری از آینه‌های مانیتوردار تنها مناسب برای خودروهای خاصی هستند. به این مورد دقت کنید که آن آیینه در خودروی شما نیز قابل نصب باشد.

در ادامه با لیست بهترین محصولات موجود در بازار و مورد پسند ترین ها برای شما خواننده گرامی آورده می شود.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه