کمپرسور باد فندکی شیلدر مدل SH_5501T

معرفی محصولShielder sh_5501T Cigar Lighter Air Compressor کمپرسور فندکی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت شیلدر بوده که تحت عنوان […]

معرفی محصولShielder sh_5501T Cigar Lighter Air Compressor

کمپرسور فندکی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت شیلدر بوده که تحت عنوان مدل sh_5501T به بازار عرضه می‌شود. این کمپرسور دارای یک خروجی هوا بوده و از آن می‌توان برای باد کردن تایر خودرو استفاده کرد. این محصول با برق 12 ولت خودرو کار می‌کند و برای این کار به بخش فندکی خودرو متصل می‌شود. شلنگ متصل به این کمپرسور طولی برابر 45 سانتی‌متر دارد که برای باد کردن چهار لاستیک خودرو کمی کوتاه به نظر می‌رسد. برای جبران طول کوتاه شلنگ، از کابل برقی بلند استفاده شده است. با وجود این کابل 3 متری می‌توانید دستگاه را به هر چهار چرخ خودرو نزدیک کرده و تایر آن را باد کنید. حداکثر فشار باد خروجی این دستگاه 147 پی اس آی بوده و می‌تواند در مدت‌زمان یک دقیقه 25 لیتر هوای فشرده تولید کند. به دلیل وجود 3 نازل مختلف روی این کمپرسور می‌توان بسیاری از تایرها و تجهیزات بادی را باد کرد.

نقد و بررسی تخصصیShielder sh_5501T Cigar Lighter Air Compressor

مقدمه

 

کمپرسورها اصولا برای فشرده کردن گازها مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا این دستگاه‌ها به دلیل کارآیی بالایی که داشته در متنوع‌ترین مدل‌ها و ابعاد تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کمپرسورها به دلیل ولتاژهای ورودی و خروجی که داشته در وزن‌ها مختلفی قرار دارند. به همین دلیل است که هر کدانم از این محصولات توانایی حجم مشخصی از هوا را دارند. کمپرسورها با نام دیگر پمپ باد فندکی یکی از ابزارهای ضروری در هر کیف ابزار است. کمپرسورها در وزن‌های مختلفی قرار داشته که قابلیت حمل را برای کاربر فراهم می‌کند. یک سری از این محصولات به دلیل داشتن اتصال به درگاه فندکی خودرو برای انواع تعمیرات سرپایی بسیار کاربردی است. در واقع کمپرسورها یک نوع وسیله بسیار کاربردی بوده که با صرف انرژی مکانیکی توانسته حجم بسیار بالایی را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده و در نهایت خارج کند.

کمپرسور باد فندکی شیلدر مدل SH_5501T

زمانی که شما در سفر بوده و لاستیک خودروی شما دچار پنچری می‌شود، احتمالا مسیر زیادی را تا یک تعمیرگاه یا آپارات باید طی کرده تا بتوانید باد لاستیک خود را تنظیم کنید. امروزه دستگاهی مدرن به ناتم کمپرسور باد فندکی برای راحتی کار شما تولید و به بازار عرضه شده است. شرکت شیلدر در راستای تولید این گونه محصولات همواره کیفیت و مرغوب بودن را در درجه اول قرار داده است. کمپرسور باد فندکی شیلدر مدل SH_5501T یک محصول فوق العاده کاربدی بوده که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. این محصول در ابعاد 16.5 × 16.5 × 6 سانتی‌متر و دارای وزن 650 گرم است. وزن کم این محصول امکان حمل و جابه‌جایی آن را در هر موقعیتی برای شما آسان نموده است. محصول فوق دارای یک خروجی هوا، ولتاژ 12 لت بوده که می‌توانید برای باد کردن انواع لاستیک‌ها از آن استفاده نمایید. خوب است بدانید که طول شلنگ این کمپرسور حدود 45 سانتیمتر بوده که جوابگوی باد زدن هر 4 چرخ خودرو نبوده به همین دلیل است که برای استفاده‌ی بهتر از یک کابل برق حدود 3 متر استفاده شده است. با این کابل برق 3 متری می‌توانید خیلی آسان هر چهار لاستیک خودروی خود را باد بزنید. حداکثر فشار هوا در این محصول 147 پی ای آی بوده و به طور مدام حدود 15 دقیقه می‌توانید از ان استفاده کنید.

و سخن آخر

لازم به ذکر است که از اقلام همراه این کالا می‌توان به سه نازل و یک فیوز شیشه‌ای اشاره کرد. به لطف ظاهر کوچک خود این محصول توانسته که در دل خریداران جای و به سرعت نیازهای آنان را برطرف کنند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط