کلید هوشمند تک پل بی سیم ایبلانگ مدل EE0154

معرفی محصول Ebelong EE0154 Wireless Single Pole Smart Switch برای راه اندازی کلید میبایست حتما کنترلر(DKP-348206) را خریداری نمایید .میتوانید […]

معرفی محصول
Ebelong EE0154 Wireless Single Pole Smart Switch

برای راه اندازی کلید میبایست حتما کنترلر(DKP-348206) را خریداری نمایید .میتوانید به تعداد پل ها و یا حتی بیشتر از آن کنترلر را تهیه نمایید.
کلید تک پل را حتما میبایست به همراه یک عدد کنترلر(DKP-348206) استفاده نمایید مگر اینکه با یک پل از کلیدها بخواهید چندین منبع روشنایی را کنترل نمایید که میبایست به تعداد منابع روشنایی کنترلر تهیه نمایید. با یک کلید میتوان بی نهایت کنترلر را کنترل نمود، از طرفی یک کنترلر حداکثر ۱۰ پل(بطور مثال ۱۰ عدد کلید تک پل) را میتواند تحت فرمان قرار دهد.اولین کلیدهای بی سیم خود انرژی‏(‏بدون باتری!)‏ دنیا توسط این کمپانی به دنیا معرفی گردید‏.‏ پتنت و حق ثبت اختراع این نوع محصول متعلق به این کمپانی میباشد که بدین معناست که کلیدها بدون هیچ وابستگی به منبع تغذیه خارجی وظیفه خاموش و روشن کردن چراغ ها را انجام میدهند ‏.‏ طراح معروف آلمانی که دارنده جایزه معتبر RED DOT AWARDS میباشد وظیفه طراحی محصولات این کمپانی را بر عهده داشته است‏.‏با برخی از ویژگیهای محصول آشنا شوید ‏:‏  ۱‏.‏۶۰  سال عمر مفید ‏ ۲‏.‏ بدون نیاز به سیم کشی و هر نوع باتری ‏ ۳‏.‏نصب و راه اندازی فوق العاده آسان۴‏.‏قابلیت نصب در هر سطح و مکانی  ۵‏.‏ضد آب بودن محصول  ۶‏.‏برد بالای محصول۷‏.‏دارای قابلیت برنامه ریزی  ۸‏.‏ظاهر زیبا و مناسب هر نوع سلیقه۹‏.‏دارای تاییدیه های معتبر دنیا

نقاط قوت

  • بدون نیاز به برق و باتری
  • ضد آب و غبار
  • سبک
  • امکان نصب بر روی هر سطحی
  • عمر مفید بالا
  • بدون نیاز به اینترنت و هاب و اکسس کنترل ‏(‏ ارتباط مستقیم و بی واسطه کلید وکنترلر‏)‏

نقد و بررسی تخصصی

یکی از معضلاتی که این روزها بسیاری از افراد با آن رو‌به‌رو هستند وجود سیم‌کشی‌های متعدد روکار در بخش داخلی و خارجی اماکن و ساختمان‌هاست. در ابتدا سعی می‌شد تا این سیم‌ها و کابل‌ها تا حدامکان هم‌رنگ سطح زیرین خود باشند اما این روش برای سیم‌هایی که شکلی ناصاف داشتند و حالتی برجسته روی دیوار ایجاد می‌کردند راه حل مناسبی محسوب نمی‌شد. پس از آن داکت‌ها مورد توجه قرار گرفتند اما ظاهر این قوطی‌های مکعبی نیز رضایت‌بخش نبود. در این نقد و بررسی قصد داریم در مورد کلیدی صحبت کنیم که بدون نیاز به سیم‌کشی کارتان را راه می‌اندازد. این محصول که نوعی کلید هوشمند است می‌تواند از طریق ارتباط بی سیم، فرمان قطع و وصل جریان را ارسال کند و کاربر برای نصب آن نیازی به سیم‌کشی نخواهد داشت. این محصول را شرکت ایبلانگ تولید می‌کند.

کلید هوشمند تک پل بی سیم ایبلانگ مدل EE0154

طراحی ظاهری

کلید تک‌پل فوق از طراحی ساده و در عین حال زیبایی برخوردار است. در این کلید، بخش شیب‌دار مرکز کلید با زوایای تیز آن همخوانی بالایی داشته و حالتی برجسته به کلید داده است. بخش متحرک مرکزی کلید در مقایسه با لبه‌های آن از سایز بسیار بزرگی برخوردار است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی کلید را فشار دهد.

 

 

بخش مرکزی کلید در مقایسه با قاب کلید از براقیت بیشتری برخوردار بوده که موجب زیباتر شدن آن شده است؛ البته ناگفته نماند که این روکش براق در جذب اثر انگشت عملکرد ضعیفی دارد و کلید پس از مدتی نیاز به تمیز کردن خواهد داشت. این کلید به‌صورت روکار نصب می‌شود و ضخامت مناسبی دارد تا سطح بیش از حد بیرون‌زده و برجسته‌ای روی دیوار ایجاد نکند.

سایز بزرگ این کلید موجب شده تا نتوان از آن برای مکان‌هایی با محدودیت فضا استفاده کرد با این‌حال ساخت چنین کلیدی با ابعاد کوچکتر موجب می‌شد تا فشردن کلید کمی سخت‌تر شود که در ادامه توضیح خواهیم داد. برای نصب کلید روی سطح مورد نظر می‌توانید از چسب یا پیچ و میخ استفاده کنید. نصب مناسب این کلید با چسب، با توجه به وزن مناسب آن و در صورت چسبیدن اصولی مشکلی ایجاد نخواهد کرد. برای این منظور یک چسب دوطرفه به همراه محصول عرضه شده است. در مجموع طراحی و شکل ظاهری این کلید رضایت‌بخش است.

جزئیات محصول

 

این کلید فرمان خود را از طریق امواج بی سیم ارسال می‌کند و برای دریافت آن نیاز به تهیه‌ی جداگانه‌ی کنترلر دریافت کننده دارید. این ویژگی موجب شده تا کاربر بدون محدودیت از بابت سیم برق بتواند کلید را در محل دلخواه خود نصب کند.

 این کلید برای تامین انرژی خود جهت ارسال فرمان، نیازی به باتری و جریان برق ندارد و قادر است خود، انرژی مورد نیازش را تامین کند. انرژی مورد نیاز این کلید هوشمند در واقع از حرکت کلید به هنگام روشن و خاموش کردن آن تامین می‌شود. علت بزرگ بودن کلید نیز همین موضوع است؛ چراکه بزرگ بودن کلید موجب شده تا کاربر برای ایجاد گشتاور مناسب، نیروی کمتری را به سطح کلید وارد کند. جهت استفاده از این محصول نیاز به دریافت‌کننده‌ دارید تا بتواند فرمان‌های کلید را دریافت کرده و روی وسیله‌ی برقی مورد نظر اعمال کند. این قطعه که کنترلر دریافت کننده نیز نامیده می‌شود باید به صورت جداگانه تهیه شده و در مسیر جریان برق ورودی به وسیله‌ی برقی مورد نظر قرار گیرد.

اگر قصد دارید از این محصول در مکان‌های مرطوب یا پر از گردوغبار استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت؛ چرا که مقاومت مناسبی در چنین شرایطی داشته و عملکرد خود را از دست نمی‌دهد.

سخن آخر

این کلید هوشمند علاوه‌بر اینکه در جلوگیری از اتلاف انرژی مفید است، مانع از سیم کشی روکار شده و کاربر می‌تواند آن را در محل مورد نظر نصب کند؛ از این‌رو نقش پررنگی در زیبایی محیط خواهد داشت. طراحی ظاهری این کلید نیز کاملا مناسب و اصولی بوده و رضایت‌بخش است. البته ناگفته نماند جهت استفاده از این کلید باید کنترل دریافت کننده‌ی آن که با نام «کنترلر کلید هوشمند بی سیم ایبلانگ مدل ERC302» شناخته می‌شود را به‌صورت جداگانه تهیه کنید. این سوییچ می‌تواند کنترلرهای زیادی را فعال کند وحداکثر 10 کلید می‌توانند به یک کنترلر فرمان دهند.

مشخصات فنی Ebelong EE0154 Wireless Single Pole Smart Switch

مشخصات

  • وزن

    86 گرم
  • ابعاد

    1.45×8.6×8.6 سانتی‌متر
  • پلاتین

    ندارد

  • چراغ داخلی

    ندارد

  • جنس ترمینال

    ندارد
  • سایر مشخصات

    – نیاز به حداقل یک کنترلر


  • – مد ارتباطی : FSK

  • – فرکانس کاری : 433MHZ

  • – نوع انرژی : Kinetic Energy And Self-generating Electricity

  • – بدون ورودی و خروجی برق

  • – قابلیت جاگزینی با مدل های سیمی

  • – قابلیت اتصال به دو صورت چسب و پیچ

  • – دفترچه راهنما فارسی و انگلیسی
کالا های مرتبط