کلید تک پل زنگ پارت الکتریک مدل آرا کد 3450W4014

معرفی محصول کلیدهای زنگ در واقع جریان الکتریکی را به صوت تبدیل می‌کنند. سازوکار الکترونیکی کلیدهای زنگ به این صورت […]

معرفی محصول

کلیدهای زنگ در واقع جریان الکتریکی را به صوت تبدیل می‌کنند. سازوکار الکترونیکی کلیدهای زنگ به این صورت است که یک سیم فاز به شستی (یا سیم قرمز) متصل شده و سیم دیگری که نارنجی رنگ است (و سیم برگشتی نامیده می‌شود)، از شستی به زنگ کشیده می‌شود. سیم سوم تعبیه‌شده در کلیدهای زنگ، سیم نول است و به طور مستقیم به زنگ متصل می‌شود.
کلیدهای زنگ و کلید تک پل مکانیزم مشابهی دارند و هر دو از دو پایه تشکیل شده‌اند. تنها تفاوت کلیدهای زنگ با کلید تک پل، این است که بعد از فشرده شدن باز به حالت اول برمی‌گردد. در واقع یک فنر که در زیر شستی تعبیه شده، وظیفه برگرداندن کلید به حالت اول را به عهده دارد.
اگر به جمله «زیبایی در سادگیست» باور ندارید، بهتر است تجدید نظری در عقیده خودتان داشته باشید! قاب مربعی ساده و یکدست این کلید و پریزها و رنگ آرامش بخش آنها، مفهوم زیبایی در عین سادگی را عینیت می‌بخشند. از آنجایی که رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود، یکی از کاربردی ترین و جالب توجه ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون منزل و سایر فضاهاست. رنگ طوسی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شود؛ طوسی تیره که به عنوان دودی نیز شناخته می شود، از ترکیب رنگ سفید با مقدار بیشتری از رنگ مشکی حاصل می شود و طوسی روشن برعکس این ترکیب است و در آن رنگ سفید بیشتر از مشکی است. در واقع رنگ دودی می تواند بیشترین هماهنگی را با محیط اطراف خود پیدا کند. در روانشناسی رنگ ها نیز، طوسی به عنوان نشانی از دوستی، تعادل و آرامش در نظر گرفته می شود. هم چنین رنگ طوسی تناژهای مختلفی را شامل می شود و به عبارتی هم یک رنگ روشن و هم دراماتیک به شمار می رود. استفاده از رویه سفید در کلید و پریز دودی با ایجاد یک تونالیته رنگی لطیف، به شدت چشم‌نواز است و در ترکیب با دیگر المان‌های دکوراسیون یک خانه غوغا می‌کند. البته شما می‌توانید بسته به سبک طراحی خانه‌تان، از رویه‌ مشکی نیز استفاده کنید.
از طرفی این رنگ به راحتی با هر ترکیب رنگی دیگری، جلوه ای زیبا و خیره کننده ایجاد می کند‌. در واقع با انتخاب این رنگ برای هماهنگ کردن سایر ملزومات و دکوراسیون، هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. از مزایای رنگ دودی می توان به پنهان شدن لکه ها و کثیفی ها توسط آن اشاره کرد، در واقع به این شکل در زیبا و بی نقص جلوه دادن محیط نیز تاثیر گذارند.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    82 گرم
  • ابعاد

    8.2×8.1×1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

کالا های مرتبط