کلید لمسی چهار پل گیتی سگالی نو مدل شاینا کد B2

معرفی محصول زیبایی و لوکس بودن دکوراسیون داخلی فقط به چیدمان آن بستگی ندارد. از کوچک‌ترین عوامل می‌توانید برای تغییر […]

معرفی محصول
زیبایی و لوکس بودن دکوراسیون داخلی فقط به چیدمان آن بستگی ندارد. از کوچک‌ترین عوامل می‌توانید برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود استفاده کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت انواع کلید و پریز به شما این امکان را داده تا بتوانید از کلید‌های لمسی برای خاموش و روشن شدن روشنایی محیط استفاده نمایید. کلیدهای لمسی یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین محصولات امروزی محسوب می‌شود. کلید لمسی چهار پل گیتی سگالی نو مدل شاینا B2 دارای ابعاد 8.5 × 3.7 × 8.5 سانتی‌متر است. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به صفحه‌ی لمسی، ولتاژ 220-240 ولت و حداکثر توان پشتیبانی 1100 وات برای هر خروجی است. جنس صفحه‌ی لمسی این کلید شیشه‌ای بوده و شش طرح پس زمینه کلید نیز برای تغییر آن درون بسته‌بندی قرار دارد. محصول فوق دارای قابلیت کنترل با ریموت را داشته و می‌توانید توسط اپلیکیشن میزان نور را در گوشی موبایل خود کنترل نمایید.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

 

 

همانطور که می‌دانید نور و روشنایی جز اصلی ترین موارد برای ادمه حیات بشر است. ساعت‌ها ممکن است در خانه و محل کار مشغول به کار کردن باشیم که وجود نور در محیط باعث نشاط و روحیه‌ای تازه می‌شود. در هنگام ساخت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی اصلی‌ترین مواردی که باید با دقت زیاد مورد توجه قرار گیرد، سیم کشی داخلی و خارجی ساختمان است. کلیدهای برق همانطور که می‌دانید برای خاموش و روشن کردن نور و روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کلیدهای دستی جای خود را به لمسی داده و دارای طراحی‌های منحصر به فردی است. کلیدهای لمسی امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت برق و روشنایی دارای انواع مختلفی از طرح و مدل بوده که هر کدام بنابر سلیقه و کارایی آن انتخاب می‌شوند.

کلید لمسی چهار پل گیتی سگالی نو مدل شاینا B2

وجود کلید و پریز جز اصلی‌ترین مواردی بوده که در ساختمان سازی مورد اهمیت قرار می‌گیرد. نوع سیم کشی برق ساختمان بسیار حائز اهمیت بوده و در طراحی کلیدهای داخل ساختمان معمولا از کلیدهای لمسی استفاده می‌کنند. کلیدهای لمسی طراحی بسیار شیک و مدرنی داشته و به قدری سطح کیفی آن‌ها بالا بوده که نظر اکثر مشتریان را در این مدت زمان کوتاه استفاده به خود جلب کرده است. کلید لمسی چهار پل گیتی سگالی نو مدل شاینا B2 یک محصول جدید و منحصر به فرد موجود در بازار محسوب می‌شود. این کلید لمسی دارای ابعاد 8.5 × 3.7 × 8.5 سانتی‌متر و وزنی حدود 128 گرم دارد. طراحی ظاهری این کلید به گونه‌ای بوده که قسمت لمسی آن از جنس شیشه بسیار شفافی بوده که به صورت بیسیم میزان روشنایی را کنترل می‌کند. جالب است بدانید که عملکرد این محصول توسط اپلیکیشن گوشی موبایل امکان پذیر است. نحوه‌ی استفاده از عملکرد این کلید با گوشی موبایل طوری بوده که به دستگاه کنترل مرکزی گیتی سگالی نو نیازمند است. پس زمینه‌ی این کلید یا همان قسمت صفحه‌ی آن امکان تغییر پس زمینه را داشته و به همراه این کلید حدود شش عدد طرح پس زمینه وجود دارد. محدوده ولتاژ 220-240 ولت، حداکثر توان پشتیبانی 1100 وات برای هر خروجی و قابلیت کنترل با ریموت از ویژگی‌های منحصر به فرد این کلید لمسی به شمار می‌رود.

و سخن آخر

ناگفته نماند که ضخامت بدنه این کلید لمسی هشت میلی‌متر است. طراحی این کلید به شما کمک کرده که از سیم کشی اضافه و کنده کاری‌های بی مورد دور بوده و آسیب زیادی به دیوار تازه ساخت منزل یا محل کار وارد نکند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط