کلید لمسی هوشمند سونوف مدل T1 EU1C

معرفی محصول کلید تک پل لمسی هوشمند سونوف مدل T1 EU1C یک کلید بی سیم است که از طریق اپلیکیشن […]

معرفی محصول
کلید تک پل لمسی هوشمند سونوف مدل T1 EU1C یک کلید بی سیم است که از طریق اپلیکیشن eWeLink که در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس می باشد قابل کنترل است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد سیستم روشنایی خانه خود را از هر جایی که هستند و در هر زمانی که بخواهند خاموش و روشن کنند. برای این کار کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشند.
اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می دهد سناریوهای زمان بندی شده ای برای روشن و خاموش کردن وسائل خود تنظیم کنند. کلید هوشمند Sonoff با دستیارهای صوتی هوشمند آمازون همچون آمازون اکو، اکو دات و … سازگار است. علاوه براین با دستیار صوتی هوشمند گوگل (Google Home) و ترموستات هوشمند گوگل ( Google Nest ) نیز سازگار می باشد. بنابراین شما می توانید از طریق فرامین صوتی به کنترل سیستم روشنایی خود بپردازید.
شما همچنین می توانید از قابلیت به اشتراک گذاری اپلیکیشن نیز استفاده کنید. در این صورت خواهید توانست به دیگراعضای خانواده دسترسی بدهید تا آنها هم بتوانند سیستم روشنایی را کنترل و مدیریت کنند.علاوه بر این می توانید از داده های محیطی سنسورهای دما، رطوبت و … برای کنترل و مدیریت روشنایی خانه خود بهره ببرید. این کلیدها قابلیت نصب آسانی دارند و در قوطی های استاندارد ایرانی به راحتی جای می گیرند.

مشخصات کالا

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    80×32×80 میلی‌متر
  • وزن

    135 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال

    بی‌سیم

  • سازگار با

    Android
    ,

    iOS

  • سایر مشخصات

    کلید لمسی هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور

نمایش همه مشخصات کالا

کالا های مرتبط