پریز کابینتی سیمز مدل Sims_S

معرفی محصول معمولا پریزها در انواع مختلفی از طرح و مدل تولید و در بازار وجود دارند. طراحی ساخت در […]

معرفی محصول

معمولا پریزها در انواع مختلفی از طرح و مدل تولید و در بازار وجود دارند. طراحی ساخت در پریزها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در نحوه‌ی نصب ان‌ها روی دیوار داشته باشد. وجود پریز در هر گوشه و کنار منزل بسیار پر کاربرد بوده و معمولا پریزهای قسمت آشپزخانه به دلیل اینکه گاهی اوقات باید در داخل کابینت قرار گیرند، متفاوت ساخته می‌شوند. پریز کابینتی سیمز مدل Sims_S یک محصول بسیار کاربردی و با کیفیت محسوب می‌شود. این پریز همانطور که از نامش پیداست اصولا در طراحی آشپزخانه درون کابینت‌ها قرار می‌گیرند. نصب این پریز روی دیوار باعث شده که تعداد سیم‌های موجود در آشپزخانه از چشم دور باشد. این پریز کابینتی در ابعاد 13 × 5 × 13 سانتی‌متر و وزنی حدود 520 گرم دارد. جنس بدنه‌ی این محصول تماما از پلاستیک بوده و دارای دو محفظه برای قرار دادن دو شاخه در آن تعبیه شده است. لازم به ذکر است که روی این پریز دو عدد سوکت نیز طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شدت جریان 16 آمپر و ولتاژ 250 ولت اشاره کرد.

مقدمه

 

معمولا در هر منزل و محل کاری با وجود لوازم برقی نیاز به پریز برق به طور دقیق احساس می‌شوند. در قسمت آشپزخانه‌ها معمولا تعداد زیادی پریز برق وجو داشته که روی دیوار طراحی شده است. دسترسی به این پریز برق‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پریز برق‌هایی که در جلوی دید چشم طراحی شده است، باعث جمع شدن انواعی ازسیم‌ها در کنار هم خبر می‌دهد. بنابراین بهتر است برای پنهان کردن تنوعی از سیم برق پریز ها را دور از چشم جایگذاری کنند. پریزهای برق در انواع مختلفی از طرح و مدل ساخته و در بازار وجود دارند. امروزه پریزهای تو کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نظر اکثر مشتریان را به خود جلب می‌کند. استفاده از پریزهای تو کار جلوه‌ی شیک و پسندانه‌ای را در دکوراسیون منزل به ویژه آشپزخانه به وجود می‌آورد.

پریز کابینتی سیمز مدل Sims_S

طراحی منصر به فرد پریزهای برق امروزه با پیشرفت تکنولوژی به گونه‌ای بوده که می‌توانید تمامی این موارد را روی یک صفحه داشته باشید. نوع سیم کشی درون این پریزها مانع از رویت شدن سیم کشی داخل آن شده و هیچ گونه سیمی را در گوشه و کنار محیط نخواهید دید. لازم به ذکر است که در ساخت پریزهای تو کابینتی یا همان تو کار باعث شده تا علاوه بر جلو‌ی مناسب و مطلوب از نارسانایی پلاستیک استفاده و بدون شک و تردید آن را به بی خطر ترین رساننده برق تبدیل می‌کند. پریز کابینتی سیمز مدل  Sims_S یک محصول بسیار کاربردی به شمار می‌رود. این پریز دارای ابعاد 13 × 5 × 13 سانتی‌متر بوده و وزنی حدود 520 گرم دارد. طراحی این پریز کابینتی به گونه‌ای بوده که دو محفظه برای قرار دادن دو شاخه روی ان تعبیه شده است. علاوه بر محفظه‌ی دوشاخه‌ی برق دو سوکت نیز برای شبکه روی آن قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول با کیفیت می‌توان به جریان 16 آمپر و ولتاژ 250 ولت اشاره کرد. ساخت این محصول بسیار ارگونومی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید با خرید این پریز و نصب آن روی دیوار آشپزخانه برای همیشه از تجمع تعدادی سیم برق راحت شوید. جمع شدن سیم‌های برق در کنار هم آن هم در محیطی مانند آشپزخانه بی نظمی خاصی را به وجود می‌اورد.

و سخن آخر

بنابراین اگر به دنبال یک پریز مناسب برای طراحی در داخل کابینت آشپزخانه هستید، پیشنهاد ما به شما محصول فوق یعنی پریز کابینتی سیمز مدل Sims_S است.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    520 گرم
  • ابعاد

    13x5x13 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • شدت جریان

    16 آمپر
  • ولتاژ

    250 ولت
  • چراغ داخلی

    ندارد

  • سایر مشخصات

    – دارای دو عدد سوکت
کالا های مرتبط