پریز پارت الکتریک مدل آرا کد 3450W4107

معرفی محصول افرادی که تمایل به خرید پریز ارت دار با قفل کودک دارند، می توانند علاوه بر پریز با […]

معرفی محصول

افرادی که تمایل به خرید پریز ارت دار با قفل کودک دارند، می توانند علاوه بر پریز با قفل کودک، از نوع درب دار آن نیز استفاده کنند. پریز ارت دار درب دار پارت الکتریک، دارای درب ایمنی بر روی خود است. بنابراین امکان خطر آفرینی برای کودکان در آن به صفر می رسد. شما می توانید درب پریز را بسته و هر زمان که لازم است آن را باز کنید. جنس پایه اصلی پریز از سرامیک و جنس رویه و بدنه قاب از پلی کربنات است.
برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد.
محصولات کلید و پریز پارت الکتریک، ضمن بهره مندی از استاندارد های ISO 9001-2008 – استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه CE در حال صادرات به کشور های منطقه و همچنین کشورهای اروپایی می باشند. این مجموعه طی سالیان سال بر تولید محصولات با کیفیت تمرکز ویژه ای داشته که اخذ نشان واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۹۸، به کار گیری فنون پیشرفته آماری، سیستم داده پردازی و تصمیم گیری مبتنی‌ بر مستندات طبقه بندی شده و به روز تحت نظارت و تایید موسسه افنور فرانسه مهر تاییدی بر این رسالت می باشد.
از آنجایی که رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثی محسوب می شود، یکی از کاربردی ترین و جالب توجه ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون منزل و سایر فضاهاست. رنگ طوسی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شود؛ طوسی تیره که به عنوان دودی نیز شناخته می شود، از ترکیب رنگ سفید با مقدار بیشتری از رنگ مشکی حاصل می شود و طوسی روشن برعکس این ترکیب است و در آن رنگ سفید بیشتر از مشکی است. در واقع رنگ دودی می تواند بیشترین هماهنگی را با محیط اطراف خود پیدا کند. در روانشناسی رنگ ها نیز، طوسی به عنوان نشانی از دوستی، تعادل و آرامش در نظر گرفته می شود. هم چنین رنگ طوسی تناژهای مختلفی را شامل می شود و به عبارتی هم یک رنگ روشن و هم دراماتیک به شمار می رود. استفاده از رویه سفید در کلید و پریز دودی با ایجاد یک تونالیته رنگی لطیف، به شدت چشم‌نواز است و در ترکیب با دیگر المان‌های دکوراسیون یک خانه غوغا می‌کند. البته شما می‌توانید بسته به سبک طراحی خانه‌تان، از رویه‌ مشکی نیز استفاده کنید.
از طرفی این رنگ به راحتی با هر ترکیب رنگی دیگری، جلوه ای زیبا و خیره کننده ایجاد می کند‌.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    119 گرم
  • ابعاد

    8.2×8.1×1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    ندارد

  • سایر مشخصات

    درب دار
کالا های مرتبط