پریز پارت الکتریک مدل کلاسیک کد 3896B4024

معرفی محصول ارت در واقع به واژه انگلیسی Earth به معنای زمین اشاره می‌کند. اما این لغت در صنعت برق […]

معرفی محصول

ارت در واقع به واژه انگلیسی Earth به معنای زمین اشاره می‌کند. اما این لغت در صنعت برق و قدرت، سیستم اتصال مستقیم به زمین را معرفی می‌کند. این سیستم در واقع از آسیب دیدن عایق‌های مدار در اثر نوع آرایش ولتاژ بین زمین و مدار جلوگیری می‌کند و ولتاژ را در حد معینی نگه می‌دارد. بر اساس تعابیری که از تجهیزات برقی ارت دار بیان کردیم؛ پریزهای ارت‌دار با استفاده از دو پین و ترمینال‌های اتصالی، به منظور ایجاد ایمنی و بالا بردن حفاظت در ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شوند. سازوکار این پریزها به این شکل است که تعبیه یک ترمینال بدون پیچ در پریزهای معمولی این امکان را فراهم کرده که هنگام وصل کردن دو شاخه به پریز، انرژی ذخیره شده در وسیله برقی متصل شده، به زمین منتقل شود. این امر موجب جلوگیری از ایجاد اتصال کوتاه مدار می‌شود.

مغزی سرامیکی عملکرد مطلوبی دارد چرا که ماده سرامیک در برابر حرارت، آتش و ضربه مقاوم است. پریز پارت الکتریک مدل کلاسیک کد 3896B4024، دارای یک خروجی از نوع ارت دار است. انواع پریزهای ارت دار موجود پارت الکتریک، دارای استانداردهای کیفیت از سازمان استاندارد ملی ایران و اتحادیه اروپا هستند، بنابراین می توانید با اطمینان آنها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. سطح خارجی فریم (قاب) صیقلی و براق می باشد که جلوه خاصی دارد و با توجه به رنگ تیره ی قاب، در صورتی که در تماس مداوم با دست باشد یا گرد و غبار معلق در هوا بر روی آن قرار بگیرد، بر جلوه آن تاثیری نداشته و به راحتی قابل تمیز کردن می باشد. کلید و پریز های سری کلاسیک پارت الکتریک با قاب برنزی براق، یک انتخاب لوکس برای اماکن مجلل، فضای خانه و یا محیط‌های کاری می باشد.

قسمت مکانیزم (وسط قاب) نیز قابلیت تغییر به رنگ های جذاب سفید، مشکی و بژ را داراست، به این شکل می توانید رنگی که بیشترین هارمونی را با دکوراسیون مورد نظر شما دارد، انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد. محصولات کلید و پریز پارت الکتریک، ضمن بهره مندی از استاندارد های ISO 9001-2008 – استاندارد ملی ایران و گواهینامه CE در حال صادرات به کشور های منطقه و همچنین کشورهای اروپایی می باشند.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    118 گرم
  • ابعاد

    9x9x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    ندارد

  • سایر مشخصات

    ارت دار
کالا های مرتبط