پریز پارت الکتریک مدل آسمان کد 5082W4021

معرفی محصول اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، از به […]

معرفی محصول

اگر شما هم از علاقمندان دکوراسیون داخلی و اکسسوری‌های لوکس و پر زرق و برق هستید، از به کار بردن کلید و پریزهای پارت الکتریک مدل آسمان به رنگ کروم، در خانه‌تان غافل نشوید. تلالؤ نور در زوایای مختلف کلید و پریزهای کروم و ماهیت منعکس‌کننده آن، هر چشمی را به خودش خیره می‌کند.
نوع طراحی این کلید و پریزها با انحنای جذابی که در هر چهار سمت آنها ایجاد شده و البته رنگ براق خیره‌کننده‌اش، خانه و یا هر فضای دیگر شما را در هر حد و اندازه‌ای که باشد، به یک قصر رویایی تبدیل می‌کند.
همچنین رنگ کروم در دنیای مد امروزی نظر بسیاری از کارشناسان و طراحان مد را به خود جذب نموده و به این ترتیب خود را به یکی از عناصر مهم و ثابت در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. کلید و پریز برق با رنگ کروم را می‌توان یک انتخاب امن و منطقی برای دفاتر و موسسات نیز نام برد، چرا که چیدمان دکوراسیون شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. هم چنین می توان کلید و پریز کروم را با پس زمینه های چوبی یا رنگ‌های خنثی ترکیب کرد تا فضایی رسمی را خلق کرد. این سری از محصولات پارت الکتریک در مغزی های مشکی، سفید و بژ عرضه می شوند و می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود، رنگ دلخواه را در نظر بگیرید.

پریزها در خط مقدم استفاده کاربران در خانه یا محیط کاری هستند! یک پریز خوب اتصال صحیح و بدون مشکل لوازم برقی گران قیمت شما را به شبکه برق تضمین میکند. همیشه در انتخاب پریز که وظیفه اتصال لوازم برقی شما را بر عهده دارند وسواس به خرج دهید و با کیفیت ترین ها انتخاب کنید. چرا که انتخاب یک پریز نا مناسب حتی با وجود استفاده از بهترین محافظ های برق امکان ایجاد ضرر و زیان به شما را دارند. یک پریز خوب می‌بایست از متریال مناسب و به شکل استاندارد تولید شده باشد. پریز بدون ارت کد ۴۰۲۱-۵۰۸۲ از شرکت پارت الکتریک، دارای یک خروجی بدون ارت است و به دلیل سرامیکی بودن پایه آن از قابلت تحمل بالای حرارت برخوردار میباشد. نوع خروجی پریز سوکت نوع C است. هم چنین محصول به صورت توکار نصب می شود. پریز بدون ارت با ولتاژ ۲۵۰ ولت و جریان برق ۱۶ آمپر به خوبی کار می کند لذا می توان از آن برای مقاصد مختلف استفاده نمود.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    79 گرم
  • ابعاد

    9x9x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    ندارد

کالا های مرتبط