پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL

معرفی محصول پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL، یک اسپیکر بسیار بزرگ کارآمد با استفاده‌های زیاد است.شما می‌توانید از این […]

معرفی محصول
پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL، یک اسپیکر بسیار بزرگ کارآمد با استفاده‌های زیاد است.شما می‌توانید از این اسپیکر به جای میز تلویزیون هم اسفاده کنید و تلویزیون خود را به آن متصل کنید. در این پخش کننده ۳ پورت HDMI برای استفاده‌های مختلف قرار داده شده است که هر کدام برای استفده مختلفی است. از این استفاده‌ها می‌توان برای بازی کردن و اتصال به کنسول، تلویزیون و دستگاه‌های سینمای خانگی استفاده برد. بدنه این اسپیکر از چوب است و توانایی مقاومت در برابر وزن بالا را دارد. در جلوی این کالا در قرار داده اند که می‌توان آن را باز کرد و وسایل خود را درون آن گذاشت. این پخش کننده دارای قابلیت استفاده از وای‌فای و اترنت هم هست و می‌توان از آن در شبکه‌های کامپیوتری هم استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های آن این است که دارای خروجی صدای کواکسیال و اپتیکال و پورت‌های RCA است.

نقد و بررسی تخصصی

پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL

همیشه برای اجرای مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های تولد، مولودی و یا هر مراسمی نیاز به یک سیستم خوب صوتی است که صدا را به صورت واضح و در شعاعی مورد قبول با پرتاب صدای بالا پخش کند. خیلی از افراد به دنبال این هستند که با استفاده از دستگاهی، بتوانند برای مراسمات یاد شده یاد سالن‌های ماساژ و ریلکسیشن و بسیاری دیگر از گوشی خود استفاده کنند و در سطح بالایی موسیقی‌ها و فایل‌های صوتی خود را پخش کنند. یک سیستم صوتی خوب دارای ساب ووفری است که قدرت خروجی صدای آن مطلوب باشد. این سیستم باید کارایی بسیار آسانی داشته باشد. یک سیستم پخش کننده خوب باید دارای راحتی در حمل‌و‌نقل باشد تا در هر مکانی بتوان از آن استفاده کرد. برای اینکه بتوانیم تمامی امکانات بالا را در یک سیستم صوتی دارا باشیم می‌توانیم پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL را انتخاب کنیم. پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL یک دستگاه پخش خانگی تمام عیار است که مخصوص مهمانی‌ها طراحی شده است. این دستگاه با قدرت صدای فوق‌العاده و طراحی بسیار زیبا می‌تواند برای استفاده در مهمانی بسیار مناسب باشد. راه‌های ارتباطی متنوع پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL هم متصل شدن به آن را برای تمام افراد و به روش‌های مختلف ممکن ساخته است. جنوا با پخش‌کننده‌‌ی (XXL) یک سیستم صوتی قدرتمند و عالی را کنار طراحی کرده تا تجربه‌ای فوق‌العاده از گوش دادن به موسیقی برای کاربر به ارمغان بیاورد. این دستگاه 55 سانتی‌متر ارتفاع دارد با طراحی مستطیل مانند خود باعث شده گوش دادن به موسیقی تجربه‌ای مجذوب‌کننده باشد.

 

طراحی و ساخت

این پخش‌کننده را می‌توان در مکان‌های بسیاری استفاده کرد. این پخش‌کننده دارای اتصال بلوتوث و اتصال به شبکه‌ی بی‌سیم (WIFI) است. با این فناوری می تواند به هر دستگاهی که دارای بلوتوث است متصل شد و فایل‌های صوتی آن را پخش کنیم. توانی که می‌تواند از خود برای صدا خروج دهد می‌تواند مهمانی‌ها و مراسمات کوچک را پشتیبانی کند. از ویژگی‌های بسیار خوب سخت‌افزاری این دستگاه وجود چهار ساب ووفر است که کیفیت وضوح صدا را بسیار بالا می‌برد و لذت شنیدن صوت را دو چندان می‌کند، از طرفی هم قدرت رسایی صدا و پخش را بسیار بالاتر و دوربردتر می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که این پخش‌کننده خانگی دارا است ورودی و خروجی USB و پورتHDMI است که کارایی و گستره پشتیبانی لوازم خانگی را برای پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL بیشتر کند. یکی دیگر از پورت‌های این دستگاه LANوRCA است. پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL دارای ورودی میکروفن نیست و نمی‌توان از آن در مکان‌هایی مانند کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برای پیج کردن افراد و مراسمات مذهبی، عروسی، تولد و دیگر استفاده کرد. پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL دارای Apple Airplay  است. پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL دارای یک پایه است که شکیل بودن خاصی را به آن اهدا می‌کند و باعث این می‌شود تا این دستگاه برای خود جایگاهی مخصوص داشته باشد.  ورودی صدای این پخش کننده‌ی خانگی اپتیکال و کواکسیال است. یکی از دیگر از قابلبیت‌های بسیار کاربردی این دستگاه DLNA است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید XXL را با یک لپ تاپ که از سیستم DLNA پشتیبانی می‌کند شبکه کرده و به فایل‌های روی لپ تاپ دسترسی داشته باشید. 

این پخش کننده‌ی صوتی دارای 3 عدد پورت HDMIاست که مناسب بازی، تلویزیون و دستگاه DVD است.

جمع بندی

پس از بررسی جوانب مختلف پخش کننده خانگی جنوا مدل XXL کاملا مشخص است که این پخش کننده چند رسانه‌ای برای کاربری خانگی و استفاده در مهمانی‌ها یک گزینه‌ی کامل و بی‌عیب و نقص محسوب می‌شود. قدرت فوق‌العاده‌ی صدا، طراحی زیبا و راه‌های ارتباطی متنوع از جمله DLNA باعث شده‌اند این دستگاه تمام انتظارات کاربر از یک سیستم صوتی و دستگاه پخش چند رسانه‌ای را برآورده کند.

 


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط