پخش کننده خانگی جنوا مدل L

معرفی محصول پخش کننده خانگی جنوا مدل L می‌تواند برای شما صدایی واضح را پخش کند. به ۳ صورت می‌توان […]

معرفی محصول
پخش کننده خانگی جنوا مدل L می‌تواند برای شما صدایی واضح را پخش کند. به ۳ صورت می‌توان به این اسپیکر متصل شد. این ۳ صورت عبارت‌ از پورت ۳۰ پین اپل، بلوتوث و پورت AUX هستند. این پخش‌کننده دارای ۱۶ کیلوگرم وزن است و قابل جابجایی نیست. بدنه آن از پلاستیک ساخته‌شده است. یکی از ویژگی‌های پخش کننده خانگی جنوا مدل L این است که به دلیل سادگی‌ای که دارد می توان آن را به جز استفاده صوتی به‌صورت زینت‌بخشی هم استفاده کرد. این پخش کننده دارای شکل مکعب مستطیل است و می تواند در گوشه‌ای از اتاق یا میز جای خوش کند. از این پخش کننده می‌توان در استخرها، اتاق‌های ماساژ و در هرجایی از منزل استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های این اسپیکر این است که دارای یک پایه استیل و شکیل است. با استفاده از این پایه می‌توانید فظای میز را اشغال نکنید و استفده بیشتری از گنجایش‌های یک مکان داشته باشد.

نقد و بررسی تخصصی

پخش کننده خانگی جنوا مدل L

همیشه برای اجرای مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های تولد، مولودی و یا هر مراسمی نیاز به یک سیستم خوب صوتی است که صدا را به صورت واضح و در شعاعی مورد قبول با پرتاب صدای بالا پخش کند. خیلی از افراد به دنبال این هستند که با استفاده از دستگاهی، بتوانند برای مراسمات یاد شده یاد سالن‌های ماساژ و ریلکسیشن و بسیاری دیگر از گوشی خود استفاده کنند و در سطح بالایی موسیقی‌ها و فایل‌های صوتی خود را پخش کنند. یک سیستم صوتی خوب دارای ساب ووفری است که قدرت خروجی صدای آن مطلوب باشد. این سیستم باید کارایی بسیار آسانی داشته باشد. یک سیستم پخش کننده خوب باید دارای راحتی در حمل‌و‌نقل باشد تا در هر مکانی بتوان از آن استفاده کرد. برای اینکه بتوانیم تمامی امکانات بالا را در یک سیستم صوتی دارا باشیم می‌توانیم پخش کننده خانگی جنوا مدل L را انتخاب کنیم.

 

طراحی و ساخت گوش‌نواز یک پخش‌کننده خانگی

این پخش‌کننده دارای اتصال بلوتوث، دارای داک ۳۰ پین Apple و AUX است. با این فناوری می تواند به هر دستگاهی که دارای بلوتوث است متصل شد و فایل‌های صوتی آن را پخش کنیم. توانی که می‌تواند از خود برای صدا خروج دهد می‌تواند مهمانی‌ها و مراسمات کوچک را پشتیبانی کند. از ویژگی‌های بسیار خوب سخت‌افزاری این دستگاه وجود یک ساب ووفر است که کیفیت وضوح صدا را بالا می‌برد و لذت شنیدن صوت را دو چندان می‌کند. در این پخش کننده قابلیت تنظیم بیس قرار ندارد و این می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. یکی از ویژگی‌هایی که این پخش‌کننده خانگی از آن محروم است ورودی و خروجی USB بوده که می‌توانست کارایی و گستره پشتیبانی لوازم خانگی را برای پخش کننده خانگی جنوا مدل L بیشتر کند. یکی دیگر از پورت‌های این دستگاه AUX بوده تا بتوانیم به موسیقی‌هایی که درون گوشی موبایل خود و یا هر دستگاهی که با این پورت‌ها کارایی دارند، گوش کنیم. پخش کننده خانگی جنوا مدل L دارای ورودی میکروفن نیست و نمی‌توان از آن در مکان‌هایی مانند کارگاه‌ها و کارخانه‌ها برای پیج کردن افراد و مراسمات مذهبی، عروسی، تولد و دیگر استفاده کرد.

 

برای پخش کننده خانگی جنوا مدل L این امکان وجود دارد که گوشی های اپل که دارای داک ۳۰ پین Apple را پشتیبانی کند. این گوشی را  برای استفده از داک ذکر شده در شیاری مخصوص مجهز به این کانکتور قرار دهید. از دیگر امکانات آن استفاده از CD و DVD است که می‌توان با اسن دستگاه مفید به پخش فایل‌های روی آن‌ها بپردازیم. پخش کننده خانگی جنوا مدل L دارای یک پایه استیل است که شکیل بودن خاصی را به آن اهدا می‌کند و باعث این می‌شود تا این دستگاه برای خود جایگاهی مخصوص داشته باشد. از ویژگی‌های این پایه تلسکوپی بودن آن است و می‌توان آن را تنظیم ارتفاع کرد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط