اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101

معرفی محصولFilimo FB-101 Android Box فیلیمو باکس FB-101 با جدیدترین فناوری 4K HDR برای پخش تصاویر با کیفیت و با […]

معرفی محصولFilimo FB-101 Android Box
فیلیمو باکس FB-101 با جدیدترین فناوری 4K HDR برای پخش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا باکیفیت 4K برای پخش تا 60 فریم در ثانیه ارائه شده است. در طراحی فیلیمو باکس FB-101 از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و 64 بیتی AML S905X2 Quad-Core ARM Cortex-A53 2.0GHz به همراه پردازنده گرافیکی ARM Dvalin MP2، 2GB حافظه RAM از نوع DDR4 و 16GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است. فیلیمو باکس FB-101 از درگاه ها و اتصالات USB، کارت حافظه Micro-SD، بلوتوث نسخه 4.2، Dual-band 2.4GHz/5GHz WIFI با سرعت انتقال بسیار سریع و فوق العاده و همچنین رابط HDMI 2.1 از پخش ویدئو با وضوح بالا و پخش صدای باکیفیت بالا پشتیبانی می‌نماید. سیستم عامل این محصولAndroid TV 8.1 است که از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار است و امکان استفاده از Google Assistance و همچنین Google Play Store را برای کاربران فراهم می‌نماید.

نقاط قوت

  • ریموت کنترل بلوتوث با میکروفون داخلی
  • اشتراک 3 ماهه فیلیمو
  • سخت افزار قدرتمند
  • نسخه اندروید اختصاصی برای TV
نقد و بررسی تخصصیFilimo FB-101 Android Box

تلویزیون خود را هوشمند کنید!

تنها یک نگاه کلی به تلویزیون‌های موجود در بازار کافی است تا متوجه شویم که این جعبه جادویی، طی سال‌های گذشته چقدر دستخوش تغییر و تحولات گوناگون شده است. تلویزیون‌هایی روانه بازار شده است که از فناوری‌های به‌روز بهره می‌گیرند، به سیستم‌عامل‌های مختلف مجهز شده‌اند و امکان اتصال به اینترنت برای آن‌ها فراهم شده است. البته استفاده از این فناوری‌ها در تلویزیون باعث افزایش قیمت آن هم شده است. برای همین بسیاری از برندها همچنان تلویزیون‌ها ساده را در کنار محصولات هوشمند، به بازار عرضه می‌کنند. با این حال اگر هوشمند بودن تلویزیون برای شما فاکتور مهمی است، می‌توانید محصولی جداگانه به نام اندروید باکس را تهیه کنید و تلویزیون خود را هوشمند کنید. اندروید باکس با نام‌های دیگری مانند تی وی باکس، اسمارت باکس و … هم شناخته می‌شود، از لوازمی است که محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کرده است. در دام هبه بررسی اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101 می پردازیم. 

فیلیمو باکس

در حال حاضر فیلیمو باکس یکی از قوی‌ترین اندروید باکس‌های موجود در بازار است که با داشتن سخت‌افزار قوی و اشتراک سه ماهه رایگان فیلیمو، گوی سبقت را در کیفیت و خدمات از سایر رقبای خود در بازار ربوده است. فیلیمو باکس مدل FB-101 با اتصال به انواع تلویزیون‌های جدید و قدیمی می‌تواند اکثر امکاناتی که یک تبلت یا گوشی هوشمند و قدرتمند اندرویدی مهیا می‌کند را به کاربر ارائه دهد. با اندروید باکس فیلیمو می‌توان تمام اپلیکیشن‌‌های اندورید تی‌وی را نصب کرد و در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال به وبگردی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و برقراری تماس اینترنتی و… پرداخت.

این محصول مجهز به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای بسیار قدرتمند است که بسیاری از نرم‌افزارهای گرافیکی اندروید تی‌وی را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند. اندروید باکس فیلیمو از حافظه داخلی با ظرفیت ۱۶ گیگابایت بهره مبرد که البته این میزان قابل ارتقاء است؛ با اتصال یک حافظه جانبی microSD می‌توان حافظه فیلیمو باکس را تا 48 گیگابایت افزایش داد.

فیلیمو باکس با داشتن یک کنترل از راه دور بلوتوثی و توانایی اتصال به انواع موس و کیبورد و دسته‌های بلوتوثی تجربه کاربری بسیار ساده و آسانی را برای کاربر رقم می‌زند. همچنین برای راحتی بیشتر، کاربر می‌تواند با استفاده از دستیار گوگل با جستجوی صوتی از تمامی امکاناتی که این اندروید باکس در اختیار کاربر قرار می‌دهد استفاده کند.

درگاه‌های ارتباطی

اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101 در واقع یک کامپیوتر کوچک با سیستم‌عامل اندروید است. این دستگاه هوشمند کوچک اتصالات متنوعی دارد که شاید مهم‌ترین آن فناوری بی‌سیم وای‌فای است که امکان اتصال به اینترنت را فراهم می‌کند. البته به‌جز وای‌فای با پورت LAN هم می‌توانید اندوریدباکس را به مودم و اینترنت وصل کنید. همه درگاه‌ها و اتصالاتی که ممکن است در یک تلویزیون هوشمند بالارده وجود داشته باشد در این محصول هم قرار گرفته است. درگاه HDMI متصل‌کننده‌ دستگاه به تلویزیون‌های مدرن است تا با کمترین افت کیفیت بتوان از تماشای برنامه‌های تلویزیونی لذت برد. از کامل بودن اتصالات این محصول گفتیم اما نمی‌توانیم از درگاه USB به‌آسانی بگذریم. در این مدل، تعداد 2 درگاه USB وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فلش‌مموری یا هارددیسک اکسترنال را به آن متصل کنید و فیلم و سریال یا حتی عکس و موسیقی را روی تلویزیون ببینید و بشنوید.

نگاه کلی

فیلیمو باکس، قابلیت تبدیل تلویزیون شما به یک تلویزیون هوشمند با دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi داخلی و دانلود هزاران برنامه و بازی برای Android را دارد. طراحی جمع‌و‌جور و امکانات بسیار باعث شده تا این مدل به یک اندروید باکس موفق تبدیل شود. همچنین این محصول با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و با پشتیبانی از تصاویر با کیفیت 4k روانه بازار شده است. در کنار تمامی مزایای سخت‌افزاری این اندروید باکس FB-101، قیمت مناسب این محصول در مقایسه با رقبای خارجی و سه ماه اشتراک رایگان فیلیمو به ارزش خرید آن افزوده است.

اگر قصد دارید تلویزیون هوشمند با کمترین هزینه داشته باشید می‌توانید اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101 را تهیه کنید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط