محافظ ولتاژ تااوکه کد 01

معرفی محصول دستگاه محافظ ولتاژ تااوکه کد 01 دارای ابعاد 70 × 160 × 200 سانتی‌متر و وزن 1200 گرم […]

معرفی محصول
دستگاه محافظ ولتاژ تااوکه کد 01 دارای ابعاد 70 × 160 × 200 سانتی‌متر و وزن 1200 گرم است. ساختار بدنه‌ی این محصول از فلز مقاوم بوده که در برابر ضربه مقاوم و دارای کابل برق به طول یک متر است. خوب است بدانید کار اصلی دستگاه ولتاژ، جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه‌های برقی در اثر افزایش یا کاهش بیش از حد ولتاز بوده که در نهایت در اثر استفاده نکردن از محافظ‌ها برد دستگاه‌ها دچار آسیب می‌شود. روی این دستگاه 3 چراغ LED برای نمایش وضعیت دستگاه وجود داشته که نمایشگر روی آن به صورت دیجیتال ولتاژ را نشان می‌دهد. چراغ‌های LED روی دستگاه از سمت چپ به راست به ترتیت برای تست ابتدایی دستگاه که شامل 4 دقیقه، جریان استاندارد و جریان غیر استاندارد را نشان می‌دهد. حداقل ولتاژ این دستگاه 170 ولت بوده و این به این منظور بوده که اگر ولتاژ کمتر از 170 ولت باشد، جریان قطع می‌شود. این دستگاه مجهز به کلید حذف زمان تاخیر برای برقراری هرچه سریع‌تر جریان برق و قابلیت تنظیم ولتاژ جریان بالای قطع در سه حالت 245،255 و 265 ولت است.

نقد و بررسی تخصصی

محافظ ولتاژ تااوکه کد 01

 

 

 

تا اسم محافظ ولتاژ به گوش ما می‌رسد ناخودآگاه یاد چندراهی برق می‌افتیم و اما چند راهی برق یک رابط است که به یک پریز تعداد بیش‌تری دوشاخه وصل کنیم. ولی محافظ ولتاژ مفهوم و کاربردی فراتری از این کلمات دارد. محافظ ولتاژ نقش بسیار مهمی در نگه‌داری از لوازم الکتریکی مانند تلوزیون، یخچال، کامپیوتر و … دارد. اما کاربرد محافظ ولتاژ در چه مواردی است؟ محافظ ولتاژ در برابر نوسانات ناگهانی برق که منجر به آسیب رساندن به وسیله برقی خواهد شد، جلوگیری می‌کند؛ پس محافظ ولتاژ وظیفه شناسایی ولتاژ بیش از حد و ممانعت از آسیب رسانده نوسانات به کالا را بر عهده دارد. تنها خرید یک محافظ کافی نیست و داشتن مولفه‌های مهمی نظیر استاندارد بودن، میزان بالا بودن ژول، زمان پاسخ‌دهی پایین و ولتاژ عبوری پایین هم اهمیت زیادی دارد. محافظ ولتاژ تااوکه کد 01 یکی از محافظ‌های خوب در بازار به حساب می‌آید که همه این مولفه‌ها را دارد. 

مشخصات و ویژگی‌ها

 

 

محافظ ولتاژ تااوکه کد 01 مجهز به نظارت بر ولتاژ و جریان برق شهر 100 مرحله در ثانیه و قطع ولتاژ غیر استاندارد با دقت 0.05 ثانیه و دارای سیستم هشدار دهنده صوتی برای نوسانات شدید است. تکنولوژی نصب سریع و آسان، اتصالات از طریق ترمینال و داشتن نمایش‌گر ولتاژ برق شهر، نمایش زمان تاخیر و خطا برق از ویژگی‌های خوب این کالا به شمار می‌آید. محافظ تااوکه جهت محافظت از برق ساختمان دارای کنتور تک فاز طراحی و تولید شده و به خوبی می‌تواند از تمامی دستگاه‌ها در مقابل ولتاژهای غیر استاندارد، مضر، خطرات ناشی از رعد و برق و … محافظت کرده و مانع از سوختن آن‌ها در مقابل شوک‌های احتمالی برق شهری شود. این کالا در ابعاد 70، 160 در 200 سانتی‌متر و وزن در حدود 1200 گرم ساخته شده و جنس بدنه آن از فلز است. طول کابل برق این محصول 1 متر است. لازم به ذکر است که محافظ ولتاژ تااوکه کد 01 تمام اتوماتیک بوده و چنانچه ولتاژ برق شهر از محدوده استاندارد خارج شود، ولتاژ خروجی را قطع کرده و از دستگا‌ه‌های مصرفی در مقابل برق غیر مجاز محافظت می‌کند و در صورت عادی شدن ولتاژ برق شهر، پس از حدود 4  دقیقه بطور خودکار، مجدا برق را تثبیت شده را به دستگاه‌های مصرفی وصل می‌کند.

کلام آخر

تمامی شبکه‌های برق در تمام دنیا می‌توانند نوسانات زیادی داشته باشند، که این نوسانات آسیب مالی و جانی زیادی را در پی دارد بنابراین داشتن محافظ ولتاژ مناسب یک امر ضروری در منازل و شرکت‌ها و امکانی که تجهیزات برقی زیادی دارند به شمار می‌آید. با وجود محافظ ولتاژ تااوکه کد 01 از برق ساختمان و تجهیزات الکتریکی در آن محافظت کنید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط