ماشین اصلاح صورت سورکر مدل SK-6606 به همراه سشوار برس دار سورکر مدل DW-23

معرفی محصولSurker SK-6606 Shaver With Surker DW-23 Air Brush ماشین اصلاح «سورکر» (Surker) مدل «SK-6606» یک ریش‌تراش چرخشی با سه […]

معرفی محصولSurker SK-6606 Shaver With Surker DW-23 Air Brush

ماشین اصلاح «سورکر» (Surker) مدل «SK-6606» یک ریش‌تراش چرخشی با سه تیغه است که به باتری قابل شارژ مجهز شده است. روی تیغه‌های ریش‌تراش با تیتانیوم پوشش داده شده است تا در برابر زنگ‌زدگی مقاوم باشد. این تیغه‌ها در تماس با پوست صورت، عکس‌العمل نشان داده و روی پوست می‌نشینند. این قابلیت که به آن تیغه‌های شناور می‌گویند، باعث می‌شود که تیغه‌ها همواره مماس با پوست باشند و موها را از ته قطع کنند. در پشت دستگاه، خط‌زنی قرار دارد که به شکل فنر بیرون می‌آید و آماده‌ی استفاده می‌شود. این خط‌زن برای اصلاح خط ریش و دور گردن به‌کار می‌آید. SK-6606 به باتری قابل شارژی مجهز شده است که هشت ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود و پس از آن می‌توان تا چهل دقیقه به شکل بی‌سیم از ریش‌تراش استفاده کرد. پس از استفاده از ریش‌تراش می‌توان آن را زیر شیر آب گرفت و شست. جهت حفظ ایمنی کاربر در برابر شوک الکتریکی، از ریش‌تراش نمی‌توان در حال شارژ استفاده کرد. SK-6606 طراحی ارگونومیکی دارد و در دو طرف آن لاستیک‌های ضدلغزش کار شده است. برای نگه‌داری بهتر از ماشین اصلاح، یک کیف خورجینی و پوشش محافظ تیغه‌ها همراه آن ارائه شده است. به‌طورخلاصه Surker SK-6606 دارای سه تیغه‌ی چرخشی، باتری قابل شارژ، قابلیت شست‌وشو و طراحی ارگونومیک است.

سشوار سورکر مدل «DW-23» یک سشوار برس‌دار با موتور 400 وات DC و سه سری مختلف است. دو عدد از سری‌های سشوار، دو برس گرد هستند که برای حالت‌دادن موها استفاده می‌شوند. سری دیگر یک شانه‌ی دوطرفه با دندانه‌های ریز و درشت است که برای بازکردن گره‌های مو هنگام خشک‌کردن موها استفاده می‌شود. روی دسته‌ی سشوار دکمه‌ای قرار دارد که با حرکت‌دادن آن، می‌توان برس را به شکل دستی چرخاند. این قابلیت برای جداکردن موها از دور برس‌های گرد به‌کار می‌آید. برای تعویض سری‌ها، قطعه‌ی انتهای سشوار به شکل پیچی باز می‌شود و سری بیرون می‌آید. دو حالت ترکیبی برای سرعت و دمای سشوار وجود دارد که شامل باد گرم با سرعت معمولی و باد داغ با سرعت زیاد است. سیم برق در محل اتصال به بدنه، قابلیت چرخش دارد و دارای حلقه‌ای برای آویزان‌کردن سشوار است. به‌طورخلاصه سشوار برس‌دار سورکر مدل DW-23 دارای موتور 400 وات DC، دو برس گرد، یک شانه‌ی صاف دوطرفه، کلید آزادکردن برس‌ها و دو حالت ترکیبی سرعت/حرارت است.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۵

  • قدرت و کیفیت

    ۳

  • نوآوری

    ۳

  • طراحی و ظاهر

    ۴

نقاط قوت

  • ریش‌تراش با تیغه‌های تیتانیوم
  • سشوار با سه برس کاربردی
کالا های مرتبط