لامپ ال ای دی 7 وات سیدکو مدل C37W پایه E14 بسته 5 عددی

نقد و بررسی اجمالی Sidco C37W 7W LED Lamp E14 Pack of 5 لامپ فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت […]

نقد و بررسی اجمالی
Sidco C37W 7W LED Lamp E14 Pack of 5

لامپ فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت سیدکو است که مدل C37W نام دارد. این لامپ پایه‌ی E14 دارد و روی سرپیچ‌های E14 قابل‌نصب است. این محصول برای تامین نور از رشته‌های LED برخوردار است که مصرف برق بسیار کمی دارند. توان مصرفی هر لامپ 7 وات بوده و میزان روشنایی آن 550 لومن است. این لامپ طول عمر بالایی برابر 10000 ساعت دارد و از نظر رده‌ی انرژی در رده‌ی A +قرار می‌گیرد. این محصول زاویه‌ی پخش نور مناسبی دارد و به‌خوبی محیط اطراف خود را پوشش می‌دهد. قسمت بالایی این لامپ حالتی اشکی دارد تا همخوانی بیشتری با لاله‌های لوستر پیدا کند. حباب این لامپ‌ها در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای قدیمی استحکام بیشتری دارد و به‌راحتی دچار شکستگی نمی‌شود. این محصول در بسته‌های 5 عددی عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

لامپ ال ای دی 7 وات سیدکو مدل C37W پایه E14 بسته 5 عددی

لامپ فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت سیدکو است که مدل C37W  نام دارد. این لامپ پایه‌ی E14 دارد و روی سرپیچ‌های E14 قابل‌نصب است. این محصول برای تامین نور از رشته‌های LED برخوردار است که مصرف برق بسیار کمی دارند. توان مصرفی هر لامپ 7 وات بوده و میزان روشنایی آن 550 لومن است. این لامپ طول عمر بالایی برابر 10000 ساعت دارد و از نظر رده‌ی انرژی در رده‌ی A +قرار می‌گیرد. این محصول زاویه‌ی پخش نور مناسبی دارد و به‌خوبی محیط اطراف خود را پوشش می‌دهد. قسمت بالایی این لامپ حالتی اشکی دارد تا همخوانی بیشتری با لاله‌های لوستر پیدا کند. حباب این لامپ‌ها در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای قدیمی استحکام بیشتری دارد و به‌راحتی دچار شکستگی نمی‌شود. این محصول در بسته‌های 5 عددی عرضه می‌شود.

این روزها استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی رواج زیادی پیدا کرده است. علت این موضوع را باید در راندمان بسیار بالای این محصولات جست‌وجو کرد. این لامپ‌ها دمای تولیدی پایینی دارند و از آن‌ها می‌توان برای چراغ‌هایی که به دما حساس هستند، استفاده کرد. محصول فوق نیز از این ویژگی‌ها سود می‌برد. مجموعه‌ی فوق دارای 5 لامپ ال‌ای‌دی است که از لحاظ ظاهر و راندمان در سطح کیفی خوبی قرار دارند. این لامپ‌ها را شرکت «سیدکو» به شکل اشکی طراحی کرده است. این ظاهر، مناسب قرارگیری روی لوسترها، شمعدان‌ها و آویزها بوده و موجب افزایش زیبایی آن‌ها می‌شود. توان مصرفی این محصول نیز برابر 7 وات بوده  و قادر است با این توان مصرفی کم، معادل یک لامپ رشته‌ای 56 وات نوردهی داشته باشد. میزان نور خروجی این محصول 550 لومن اندازه‌گیری شده است. این راندمان بالا موجب قرارگیری این محصول در رده‌ی انرژی A+ شده است.

پایه‌ای که برای این لامپ درنظر گرفته شده از نوع E14 است. این پایه، یکی از انواع سرپیچ‌های پرمصرف در انواع چراغ‌ها و آویزها بوده و پهنای آن 14 میلی‌‌متر است. این پایه همان پایه‌ی به کار رفته در لامپ‌های رشته‌ای اشکی 60 وات قدیمی است.

این محصول در مقایسه با دیگر لامپ‌های قدیمی طول عمر بالاتری داشته و می‌تواند برای زمانی طولانی به شکلی باکیفیت نور محیط را تامین کند. شرکت آاگ این لامپ ال ای دی را در ابعاد 3.8 × 14 سانتی‌متر تولید کرده است. این محصول دارای پخش نور مناسبی بوده و از پرتاب نور خوبی برخوردار است. با در اختیار داشتن این لامپ نه‌تنها می‌توانید در مصرف برق صرفه‌جویی کنید؛ بلکه از نوری باکیفیت و سالم بهره‌مند خواهید شد.

مشخصات فنی Sidco C37W 7W LED Lamp E14 Pack of 5

مشخصات

  • شکل ظاهری

    اشکی

  • توان

    7 وات
  • بازه توان مصرفی

    5.5 تا 10 وات

  • میزان روشنایی

    550 لومن
  • ولتاژ

    230 ولت
  • ابعاد

    3.8×0.38×14 سانتی‌متر
  • وزن

    30 گرم
  • نوع پایه

    E14

  • طول عمر

    10000 ساعت
  • محافظ

    ندارد

  • زاویه نوردهی

    240 درجه

  • رده انرژی

    +A

  • سایر توضیحات

    – بسته 5 عددی
کالا های مرتبط