لامپ ال ای دی 10 وات پایدار کد 001 پایه E27 بسته 2 عددی

نقد و بررسی اجمالی Paydar 001 10W LED Lamp E27 pack of 2 لامپ رایج‌ترین منبع نوری‌ای است که در […]

نقد و بررسی اجمالی
Paydar 001 10W LED Lamp E27 pack of 2

لامپ رایج‌ترین منبع نوری‌ای است که در منازل، ادارات و بسیاری مکان‌های دیگر مورد استفاده است. لامپ ال ای دی 10 وات پایدار کد 001 پایه E27 که در بسته‌بندی 2 عددی به دست شما می‌رسد از لامپ‌های با‌کیفیت و باطول عمر مناسب در بازار است. این لامپ راندمان بالایی دارد و بیشترین مقدار انرژی مصرفی را صرف تولید نور می‌کند؛ ازاین‌رو حرارت تولیدی کمی دارد. این محصول توانسته در رده‌ی انرژی A+ قرار گیرد. طول عمر این محصول 25000 ساعت است و کیفیت ساخت مطلوبی دارد. از دیگر مشخصات این لامپ می‌توان به پایه‌ E27 آن اشاره کرد که برای نصب روی سرپیچ‌های E27 مناسب است. این پایه در منازل، ادارات، سازمان‌ها و بسیای دیگر دارای استفاده است. سرپیچ‌های E27 همام سرپیچ‌های معمولی هستند. حباب قرارگرفته روی این لامپ مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و می‌توان آن را در مکان‌هایی که احتمال برخورد ضربه با لامپ وجود دارد، استفاده کرد. نور خروجی این محصول معادل 10 وات اندازه‌گیری شده است که 86 لومن نور می‌دهد.

ادامه مطلب

لامپ ال ای دی 10 وات پایدار کد 001 با پایه سرپیچ E27

استفاده از لامپ‌های ال ای دی به دلیل راندمان بالایشان رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. این لامپ‌ها می‌توانند در میزان کاهش مصرف انرژی عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. حال تصور کنید همچین لامپی تولید یک شرکت شناخته شده باشد؛ مسلما این لامپ می‌تواند خواستاران زیادی برای استفاده پیدا کند. محصول فوق یکی از تولیدات شرکت پایدار بوده که تحت عنوان مدل 001 به بازار عرضه می‌شود. لامپ ال ای دی 10 وات پایدار کد 001 با پایه سرپیچ E27 در بسته‌بندی 2 عددی راندمان بالایی داشته و از طراحی ساده‌ و آشنایی برخوردار است.

ساختار بیرونی این محصول از پلاستیکی فشرده، مقاوم و سبک ساخته شده است. این پوشش یک محافظ برای ساختار درونی است. این محافظ می‌تواند تا حد بسیار زیادی اثر ضربه به لامپ را خنثی کرده و مانع از آسیب دیدن آن شود؛ در نتیجه می‌توانید این محصول را بدون نگرانی در اتاق کودکان نیز نصب کنید. از آنجایی که در ساخت این لامپ ال ای دی از شیشه و عناصر مضری همچون سرب و جیوه استفاده نشده است، در صورت خرد شدن حباب لامپ نیز آسیبی به محیط زیست و افراد وارد نمی‌شود.

این محصول توان مصرفی برابر با 10 وات دارد و میزان نور خروجی آن حدود 1000 لومن است. این میزان نور را تقریبا می‌توان معادل نوردهی یک لامپ 100 وات التهابی (رشته‌ای-حبابی) (تنگستن) دانست؛ در واقع این لامپ تنها با مصرف 10 وات، نوردهی معادل یک لامپ 100 وات رشته‌ای دارد. این راندمان بالا و نوردهی مناسب باعث شده تا لامپ ال ای دی 10 وات پایدار کد 001 پایه E27 در رده‌ی انرژی +A قرار گیرد.

لامپپایدار فوق دارای پایه‌ی E27 است. این پایه، همان پایه‌ای است که در لامپ‌های التهابی (رشته‌ای-حبابی) 100 وات قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفت و می‌توانید آن را روی سرپیچ‌های E27 نصب کنید. این سرپیچ‌ها در بسیاری از چراغ‌ها و آویزها مورد استفاده قرار می‌گیرند و این محصول می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آن‌ها باشد. ساده‌تر بگوییم که سرپیچ‌های E27 همان سرپیچ‌های معمولی و رایج هستند.

از دیگر مزایای این لامپ می‌توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. طبق گفته‌ شرکت پایدار این لامپ طول عمری برابر ۲۵۰۰۰ ساعت دارد که در دنیای لامپ‌های ال ای دی عدد بالایی محسوب می‌شود. نور خروجی از این محصول نیز به دلیل زاویه‌ ۲۳۰ درجه پخش، قادر است به خوبی محیط اطراف را پوشش دهد. در بخش بدنه‌ این لامپ قسمت‌هایی در نظر گرفته شده تا گرمای تولیدی لامپ به خوبی خارج شده و لامپ بتواند عملکرد و طول عمر بیشتری داشته باشد. گفتنی است که لامپ‌های ال ای دی دارای تولید گرمای پایینی هستند.

اگر قصد دارید از لامپی با راندمان بالا و حرارت تولیدی کم استفاده کنید، لامپ ال ای دی 10 وات پایدار کد 001 با پایه سرپیچ E27 که در بسته‌بندی 2 عددی به بازار عرضه شده‌اند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این لامپ طول عمر بالایی داشته و به دلیل داشتن حبابی پلاستیکی و فشرده به راحتی دچار شکستگی و آسیب نمی‌شود. این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ‌های کم‌مصرف و رشته‌ای به حساب می‌آید. یکی از ویژکی‌های این محصول این است که در بسته‌بندی ۲تایی به دست شما می‌رسد.

مشخصات فنی Paydar 001 10W LED Lamp E27 pack of 2

مشخصات

  • شکل ظاهری

    حبابی

  • توان

    10 وات
  • میزان روشنایی

    860 لومن
  • ولتاژ

    230 ولت
  • ابعاد

    6x6x11.5 سانتی‌متر
  • وزن

    40 گرم
  • نوع پایه

    E27

  • طول عمر

    25000 ساعت
  • جنس محافظ

    پلاستیک

  • زاویه نوردهی

    230 درجه

  • رده انرژی

    +A

کالا های مرتبط