فر کننده مو پرینسلی PR133AT

معرفی محصولPrincely PR133AT Hair Curler فر کردن موها با استفاده از یک وسیله با امکانات مناسب و مقرون به‌صرفه برای […]

معرفی محصولPrincely PR133AT Hair Curler
فر کردن موها با استفاده از یک وسیله با امکانات مناسب و مقرون به‌صرفه برای تمام افرادی که به فر کردن موهای‌شان علاقه دارند می‌تواند بسیار مناسب باشد. فر کننده‌ موی PR133AT ساخته شده توسط شرکت «پرینسلی» (Princely)، دارای سری در سایز متوسط است که برای افرادی که می‌خواهند فرهایی نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک در موهای‌شان داشته باشند کاربرد دارد.
برای PR133AT گستره دمای 80 تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد در نظر گرفته شده است که این بیشینه دمای بالا به‌سرعت فر کردن موها می‌افزاید. جنس سری‌های این مدل از سرامیک است. ویژگی مثبت استفاده‌ کردن از سرامیک در فر کننده مو، در دو عامل عایق الکتریسیته بودن و مقاومت داشتن در برابر گرما خلاصه می‌شود. هر چه میزان انتقال الکتریسیته کاهش یابد، خطر استفاده از فر کننده مو نیز پایین می‌آید، همچنین سرامیک به‌دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شود و در نتیجه عمر بالاتری دارد.
از دیگر ویژگی‌های PR133AT سیستم خاموش خودکار است که پس از 60 دقیقه استفاده نکردن از فر کننده آن را خاموش می‌کند؛ این عامل موجب افزایش ایمنی استفاده از این دستگاه می‌شود. همچنین قابلیت تنظیم دما سرعت فر شدن موهای خشک، مرطوب و صاف را افزایش می‌دهد. طول 2.5 متری سیم گردان استفاده از PR133AT را بسیار آسان می‌کند.
از اقلام همراه این محصول می‌توان به دستکش و پد عایق اشاره کرد که به‌ترتیب مانع از سوختگی انگشتان و سطوح به‌هنگام استفاده می‌شوند. این محصول دارای سری از جنس سرامیک، بیشینه دمای بالا، سیستم خاموشی خودکار، دستکش و پد نسوز است که آن را برای مصارف خانگی و نیمه‌حرفه‌ای مناسب می‌سازد.

کالا های مرتبط