فر کننده مو پرینسلی PR129AT

معرفی محصولPrincely PR129AT Hair Curler اکثر آرایشگران برای فر کردن و حالت دادن موهای مشتریان‌شان به وسیله‌ای نیاز دارند که […]

معرفی محصولPrincely PR129AT Hair Curler
اکثر آرایشگران برای فر کردن و حالت دادن موهای مشتریان‌شان به وسیله‌ای نیاز دارند که که این کار را به‌سرعت انجام دهد و بتواند حالت‌های موی متفاوتی را ایجاد کند. فر کننده‌ی موی PR129AT که توسط شرکت «پرینسلی» (Princely) ساخته شده است می‌تواند این خواسته‌ی آرایشگران را به‌راحتی برآورده کند.
این محصول بیشینه دمای 220 درجه‌ی سانتی‌گراد دارد که این بیشینه دما در مقایسه با محصولات دیگر بسیار بالا است و موجب سریع‌تر حالت گرفتن یا فر شدن موها می‌شود. در نتیجه به کار آرایشگران یا استفاده کنندگان حرفه‌ای سرعت می‌بخشد. همچنین PR129AT، 5 عدد سری مختلف دارد که با استفاده از آن‌ها نه‌تنها می‌توان فرهایی در سایز‌های مختلف ایجاد کرد بلکه می‌توان فرم متفاوتی به موها داد.
جنس سری‌های این مدل از سرامیک است. ویژگی مثبت استفاده‌ کردن از سرامیک در فر کننده مو، در دو عامل عایق الکتریسیته بودن و مقاومت داشتن در برابر گرما خلاصه می‌شود. هر چه میزان انتقال الکتریسیته کاهش یابد، خطر استفاده از فر کننده نیز پایین می‌آید، همچنین سرامیک به‌دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شود و در نتیجه عمر بالاتری دارد.
هرچند که این فر کننده‌ی مو امکاناتی مانند نرم کننده‌ی یونی و پایه‌ی تعبیه شده در بدنه ندارد، اما قابلیت‌های ارایه شده همانند بیشینه دمای بسیار بالا و سری‌های مختلف، آن را برای استفاده کننده‌گان حرفه‌ای مناسب ساخته است.

کالا های مرتبط