فر کننده و حالت دهنده مو مک استایلر مدل 5720

معرفی محصول فر کردن و یا به اصطلاح بابلیس مو از جمله قدیمی ترین روش آرایش کردن موها به شمار […]

معرفی محصول
فر کردن و یا به اصطلاح بابلیس مو از جمله قدیمی ترین روش آرایش کردن موها به شمار رفته و محبوبیت بالایی میان بانوان دارد. فر کننده مو (بابلیس) مک استایلر مدل MC 5720 به عنوان یک فر کننده برقی مو، به کمک حرارت کنترل شده می تواند روند بابلیس کردن موها را سرعت بخشیده و ماندگاری آن را نیز تثبیت کند.
بابلیس مک استایلر مدل MC-5720 با قابلیت پشتیبانی از دمای 150 تا 230 درجه سانتی گراد، یک فر کننده مو ایده آل برای استفاده شخصی و آرایشگاهی است. این گستره دمایی، امکان ایجاد انواع فرهای شل و محکم را فراهم می کند. این محصول دارای توان 45 وات بوده و جنس صفحات آن از سرامیک است. سرامیک، علاوه بر درخشان تر شدن موها و افزایش ماندگاری حالت آن ها، باعث انتقال سریع تر و یکنواخت حرارت روی تمام تارهای مو شده و مانع از سوختگی مو می گردد.
فر کننده مو MAC Styler MC 5720 قابلیت تنظیم گستره دمایی خود را در 5 مرحله به کاربر ارائه می کند و شما می تواند به کمک نشانگر LED تعبیه شده روی بدنه، دماهای 150، 170، 190، 210 و 230 درجه سانتی گراد را متناسب با بافت و حجم موهای خود انتخاب نماید. این محصول با داشتن نوک پلاستیکی، امکان استفاده از هر دو دست هنگام فر کردن مو بدون نگرانی از سوختگی را فراهم می کند. این محصول دارای کابلی به طول 2 متر است که سهولت در استفاده از آن را افزایش داده و احتمال زخم یا قطع شدن سیم به دلیل کشیدگی بیش از حد را به حداقل می رساند.

کالا های مرتبط