سشوار سورکر مدل DW-7281 به همراه فر کننده مو سورکر مدل HD-9201

معرفی محصولSurker DW-7281 Hair Dryer With HD-9201 Hair Curler فرکننده‌ی موی «سورکر» (Surker) مدل «HD-9201» دارای سه سری فرکننده و […]

معرفی محصولSurker DW-7281 Hair Dryer With HD-9201 Hair Curler

فرکننده‌ی موی «سورکر» (Surker) مدل «HD-9201» دارای سه سری فرکننده و یک برس گرد است. قطر سری‌های این فرکننده 19، 25 و 33 میلی‌متر بوده و روی آن‌ها توسط پوششی سرامیکی پوشانده شده است. این پوشش به پخش یکسان دما کمک کرده و باعث می‌شود آسیب کمتری در اثر حرارت به موها وارد شود. هر کدام از این مخزن‌های حرارتی دارای یک قطعه پلاستیک عایق در انتهای خود است که از تماس سطح داغ مخزن با پوست جلوگیری می‌کند. همچنین یک پایه‌ی فلزی خم‌شونده در انتهای هر کدام قرار دارد که برای قراردادن فرکننده روی سطح استفاده می‌شود. این پایه هنگامی که سطح مخزن‌های حرارتی داغ باشد، بسیار کارآمد است. روی مخزن حرارتی بزرگ‌تر با قطر 32 میلی‌متر، یک شانه نصب می‌شود که می‌توان از آن برای حالت‌دادن به موها استفاده کرد. دمای فرکننده از 100 تا 200 درجه قابل‌تنظیم است. برای تنظیم این دما یک کلید چرخشی وجود دارد که با چرخاندن آن، چراغ روی بدنه به رنگ قرمز درمی‌آید و هنگامی که دمای مخزن حرارتی به دمای تنظیم‌شده رسید، این چراغ سبز می‌شود. دسته‌ی فرکننده از لاستیک ضدلغزشی ساخته شده است که مانع لیزخوردن دستگاه از دست می‌شود. سیم فرکننده در محل اتصال به بدنه حالت چرخشی دارد. در صورت روشن‌ماندن ناخواسته‌ی فرکننده، دستگاه به شکل خودکار بعد از یک ساعت خاموش می‌شود. به طور خلاصه Surker HD-9201 دارای سه سری فرکننده با سر عایق و یک برس، دمای قابل‌تنظیم از 100 تا 200 درجه‌ی سانتی‌گراد، پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی تعبیه‌شده در بدنه، چراغ نشانگر، دسته‌ی ضدلغزش، سیم چرخان و سیستم خاموشی خودکار است.

سشوار سورکر مدل DW-7281 دارای موتور 2200 وات از نوع DC بوده و دارای فناوری تولید یون قابل‌کنترل است. از قابلیت‌های ویژه‌ی این سشوار فناوری تولید یون است که می‌توان آن را خاموش و روشن کرد. یون‌های موجود خارج‌شده از خروجی باد سشوار با شکستن مولکول‌های آب، به خشک‌شدن سریع‌تر مو کمک می‌کنند؛ علاوه‌براین، موها لطیف‌تر و درخشان‌تر شده و مدت‌زمان بیشتری حالت مو حفظ می‌شود. برخلاف بسیاری از سشوارهای دارای فناوری تولید یون، در این مدل خروجی یون‌ها به شکل جداگانه در دو طرف خروجی باد قرار دارد. دکمه‌های تنظیم سرعت باد و حرارت سشوار کنار یکدیگر دیده می‌شوند. به کمک دکمه‌ی تنظیم سرعت می‌توان سرعت باد را بین دو حالت تغییر داد. برای تغییر دمای باد هم می‌توان از دکمه‌ی سه‌حالته استفاده کرد و به کمک آن حرارت سشوار را در یکی از سه حالت موردنظر تنظیم کرد. به‌طورکلی شش حالت مختلف سرعت و حرارت باد وجود دارد که با توجه به کاربری و نوع مو از یکی از آن‌ها استفاده می‌شود. بعد از حالت‌دادن به موها می‌توان توسط دکمه‌ی باد سرد، به تثبیت حالت مو کمک کرد. این دکمه حالت فنری دارد و باید با انگشت نگه داشته شود. یک متمرکزکننده‌ی باد و یک دیسپانسر نیز همراه سشوار ارائه شده است که برای خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها استفاده می‌شوند. در قسمت ورودی باد سشوار، فیلتر هوای آن قرار دارد. می‌توان این فیلتر را به شکل چرخشی باز و تمیز کرد. سیم سشوار 1.6 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه، دارای یک حلقه‌ی پلاستیکی است که برای آویزان‌کردن سشوار استفاده می‌شود. روی بدنه‌ی سشوار، لاستیک ضدتعریقی کشیده شده است که از لیزخوردن دستگاه از دست جلوگیری می‌کند. به طور خلاصه Surker DW-7281 دارای موتور 2200 وات DC، دو حالت تنظیم سرعت و سه حالت تنظیم حرارت، دکمه‌ی باد سرد، فناوری تولید یون با دکمه‌ی خاموش و روشن‌کردن آن، خروجی مجزای یون و فیلتر هوای قابل‌جداشدن است.

 

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۴

  • امکانات و قابلیت ها

    ۳

  • طراحی ظاهر

    ۳

  • نوآوری

    ۲

کالا های مرتبط