شمع خودرو هیوندای موبیس مدل 11070-18846 بسته 4 عددی

معرفی محصول این محصول کره از سری شمع موتور سوزنی ایریدیم خانواده هیوندای میباشد که اصالتی کره ای دارد و […]

معرفی محصول
این محصول کره از سری شمع موتور سوزنی ایریدیم خانواده هیوندای میباشد که اصالتی کره ای دارد و تحت لیسانس برند معروف موبیس تولید و عرضه میگردد.
این محصول برای تمامی خودورها با شمع یورو چهار مناسب میباشد.به دلیل استفاده از آلیاژهای مناسب و با کیفیت مطلوب در این نوع شمع عمر کارکرد مفید این شمع معادل 80 هزار کیلومتر می باشد.این شمع برای خودروهایی نظیر تیبا، پراید یورو چهار مدل های 94 به بعد، سراتو 1.8 و 2.0 مدل های 2014-2017، هیوندای ولوستر، النترا، اکسنت، i30 i20 نیسان جوک، قشقایی، تیینا، مورانو جدید، اوتلندر، لکسوس CT200 ، رنو کولیئوس و تمامی خودروهای یورو فور مناسب میباشد.
این شمع از نوع پایه بلند و سوزنی می باشد. نیاز به فیلرگیری در این شمع وجود ندارد و مطابق با استاندارد خودروهای یورو۴ طراحی و تولید شده است. مقاومت حرارتی شمع خودرو یورو۴ معادل 3000 درجه سانتی‌گراد بوده که همین امر باعث شده در دمای بالا و دور موتور بالا افت ولتاژ جرقه در این نوع شمع رخ ندهد. به‌طور کلی عمر شمع نیز به‌طور مستقیم به نوع سوخت مصرفی شما بستگی خواهد داشت. اگر بر روی ماشین از گاز استفاده کنید به دلیل ایجاد حرارت بالاتر نسبت به بنزین عمر شمع نیز کاهش خواهد یافت. بعد از استفاده از این نوع شمع موارد زیر برای شما مشهود خواهند بود:
کاهش مصرف سوخت و حداقل آلایندگی
تکنولوژی جدید و طراحی اروپایی
سازگارترین شمع برای خودروهای یورو ۴ می‌باشد.

کالا های مرتبط