شمع خودرو بوش مدل 4313 بسته چهار عددی

معرفی محصول شمع پلاتینیوم بوش فیلر فری کونیک 4313 پایه کوتاه دو زمانه: شمعی که شما قصد خریدش را دارید […]

معرفی محصول
شمع پلاتینیوم بوش فیلر فری کونیک 4313 پایه کوتاه دو زمانه:
شمعی که شما قصد خریدش را دارید شمع پلاتینیومی بوش 4313 با شناسه فنی HGR7MDP0 و فیلر فری میباشد. همانطور که از شناسه شمع مشخص است، کد حرارتی این شمع 7 بوده و در دسته شمع های سرد قرار دارد. این شمع ساخت شرکت بوش کشور آلمان میباشد کیفیت شمع های این شرکت همیشه همه جا مطرح بوده. در ساخت این شمع از الکترود مرکزی کله قندی شکل با جنس پلاتینیوم استفاده شده است که میتوان گفت دلیل جرقه های دقیق میباشد.
الکترود منفی دو زمانه این شمع به شکل مخروطی ست و از جنس نیکل میباشد. با اینکه کیفیت نیکل به اندازه پلاتینیوم نمیباشد اما استفاده از هسته مسی داخل این الکترود مانع از رفتگی الکترود و افزایش سایز دهانه شمع بر اثر گرمای بالا میشود. تحقیقات نشان داده ست که استفاده از هسته مسی در الکترود نیکلی نیاز است چرا که 10 الی 15 درصد کاهش دما را بهمراه دارد واحتمال رفتگی الکترود و شکسته شدن شمع را به نصف میرساند و شمع را در دمای تعریف شده نگه میدارد.
سایز رزوه یا سایز سر سیلندری که شمع در آنجا نصب میشود 14 میباشد و سایز آچاری که میتوان شمع را بوسیله آن روی خودرو نصب کرد 16 میباشد. همچنین ارتفاع پایه این شمع 26.5 میباشد و پایه بلند نامیده میشود و دارای ترمینال پیچی است.
شمع بوش +2 با الکترود 2 تایی نیکلی و الکترود پلاتینیوم مرکزی ، منحصر بفردی خودش را در قدرت ثابت کرده است. عمر بالا، جرقه های دقیق و قوی و بدون توقف تمام احتراق را به انرژی تبدیل میکند. خاص بودن فیوژن تنها در قدرت بلکه در حفظ سلامت موتور کاتالیزور است. در کیفیت احتراق بالا، موتور به مراتب سالم تر و زنده تر میماند و این شمع فابریک موتور مزدا 3 میباشد.
ویژگی های نصب این شمع روی خودرو:
1.کاهش صدای موتور 2. کارکرد بهینه و نرم موتور 3. افزایش طول عمر قطعات پیشرانه از جمله کاتالیست 4. افزایش شتاب خودرو 5. استارت سریع

کالا های مرتبط