شمع خودرو ان جی کی مدل IZFR6K-11 6994 بسته 4 عددی

معرفی محصول محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید شمع خودرو مدل (6994 IZFR6K-11) است که توسط شرکت «ان جی کی» […]

معرفی محصول
محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید شمع خودرو مدل (6994 IZFR6K-11) است که توسط شرکت «ان جی کی» (NGK) تولید می‌شود. این شمع از نوع پایه کوتاه بوده و برای خودروهایی مانند پژو 206 تیپ 2 و تیپ 3، پژو پارس، سمند معمولی و سمند EF7، رنو مگان، رنوL90، رنو ساندرو، برلیانس، MG، سیتروئن زانتیا و… طراحی شده است تا بالاترین کارایی را در هنگام احتراق ارائه دهد. کد حرارتی این شمع 6 میباشد که یکی بالاترین کد حرارتی برای خودروهای شهری است یعنی تحمل بیشینه دما و فشار در هنگام عملیات احتراق که می‌تواند در دمای بالا، عمل جرقه‌زنی را به سریع ترین و با کیفیت ترین حالت ممکن انجام دهد.
شمع موتور NGK ژاپن مدل سوزنی با جنس لیزر ایریدیوم (دابل ایریدیوم) با فیلر ویژه 1mm فابریک برای خودرو های بنزینی تک سوز طراحی شده تا بازده موتور بطور قابل توجهی افزایش و همچنین کاهش مصرف چشمگیری را شاهد باشیم.(به علت فیلر ویژه این شمع کاهش مصرف سوخت را درپی خواهیم داشت) هر دو الکترود مثبت و منفی این سری از شمع‌ها از جنس ایریدیوم ساخته‌شده است و به همین دلیل به لیزر ایریدیوم یا دابل ایریدیوم معروف است. این آلیاژ نو ظهور خواص رسانایی مانند پلاتین دارد و فلزی کم‌یاب محسوب می‌شود اما عمر کارکردی بسیار بالایی نسبت به پلاتین دارد.
شمع‌های لیزری که نسل جدیدی از شمعها میباشند نمادی از آخرین طراحی در زمینه شمع خودرو میباشند که به دلیل تکنولوژی بالای ساخت در الکترود سوزنی شکل آن، دارای الکترود سوزنی با دقت و قدرت جرقه‌زنی بسیار بالا هستند که موجب منظم کار کردن موتور و در نتیجه بهبود احتراق و مصرف بهینه سوخت در خودرو میشوند. با استفاده از شمع های سوزنی NGK تغییرات محسوسی در کارکرد و بازدهی موتور خودرو احساس خواهید کرد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
افزایش شتاب و کارایی موتور،
افزایش عمر شمع،
کاهش مصرف سوخت،
کاهش آلایندگی هوا،
کم صدا شدن موتور و حذف ریپ،
یکنواختی و نرمتر کار کردن موتور،
افزایش کشش در سربالایی
شرکت «ان جی کی» اصالتی ژاپنی دارد و در زمینه‌ی تولید شمع‌های خودرو موفقیت‌های بسیاری کسب نموده است. این شمع نیز مانند سایر محصولات شرکت «ان جی کی» کیفیت ساخت بالایی دارد

کالا های مرتبط