شمع خودرو بوش مدل HR7MII30W  بسته 4 عددی

معرفی محصول شمعی که شما قصد خریدش را دارید شمع بوش حرفه ای 9756 کونیک لیزری با شناسه فنی HR7MII30W […]

معرفی محصول
شمعی که شما قصد خریدش را دارید شمع بوش حرفه ای 9756 کونیک لیزری با شناسه فنی HR7MII30W و فیلر 0.9 میباشد. این شمع با کد حرارتی 7 در دسته شمع های سرد قرار دارد. شمع 9756 ساخت کشور آلمان میباشد و این شرکت در ساخت محصولات خود توجه بسیاری به جزییات جهت بازده بهتر دارد و همچنین به کیفیت شمع برای کاهش خام سوزی خودرو توجه بسیاری دارد. این شمع دارای دو الکترود منفی و مرکزی میباشد، الکترود مرکزی 0.6 میلیمتری از ویژگی های بارز این شمع است که عنصر ایریدیوم توسط جوش لیزری به سوزن این الکترود تزریق شده است. نحوه ساخت سوزن این الکترود باعث شده تا این شمع مقاومت بیشتری در برابر حرارت بالا و عمر بیشتری نسبت به شمع های پلاتینیوم و ایریدیوم های دیگر داشته باشد.
در طراحی الکترود منفی مخروطی شکل این شمع از خال بالا استفاده شده که دلیل جرقه های دقیق در ولتاژ پایین و تامین توان قدرتی بیشتر خودرو است و در بازده خودرو تاثیر بسزایی دارد.
مقاومت بالا در برابر حرارت بسیار زیاد باعث شده تا این شمع مناسب خوودرو های توربو و سوپر شارژر باشد چرا که شمع در پیشرانه همیشه در معرض فشار و حرارت بالا قرار دارد و امکان قطع شدن شمع و به عبارتی رسیدن به دمای شکستن وجود دارد، البته استفاده از چینی آلومینیوم سیلیکات چند لایه در ساخت این محصول بی تاثیر در حل این مشکل نیست. همچنین عمل احتراق کامل مانع خام سوزی و پر شدن کاتالیزور میشود که این ویژگی باعث شده این شمع مورد توجه صاحبان خودروهای گاز سوز باشد.
جزئیات محصول شمع:
این شمع با پایه 26.5 میلیمتری شمع پایه بلند محسوب میشود ازینرو برای خودروهای TU5 پیشنهاد میشود. سایز آچاری که میتوان شمع را نصب کرد سایز 16 است به عبارتی شمع آچار 16 میباشد. سایز رزوه این شمع 14 میباشد. ترمینال ثابت و شمع بدون واشر یا کونیک است.
ویژگی های نصب این شمع روی خودرو عبارتند از:
1. کاهش صدای موتور
2. کارکرد بهینه و نرم موتور
3. افزایش طول عمر قطعات پیشرانه از جمله کاتالیست
4. افزایش شتاب خودرو
5. استارت سریع

کالا های مرتبط