شمعدان طرح گل کد 07 مجموعه 3 عددی

معرفی محصول شمعدان طرح گل کد 07 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل […]

معرفی محصول
شمعدان طرح گل کد 07 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. این محصول ساختاری فلزی داشته و رنگ آن طلایی است. از مزیت‌های این رنگ زیبا ست شدن آن با سایر رنگ‌ها است و حتی به گونه‌ای است با قرار گرفتن در کنار یک کنسولی زیبایی خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. پایه این محصول شبیه به دایره ساخته شده و به راحتی روی سطوح صاف قرار می‌گیرد. این کالا در سه سایز متفاوت عرضه شده است که بزرگترین آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 23 × 9 × 6.5 با وزن 205 سایز متوسط آن 22 × 9 × 6.5 با وزن 205 و سایز کوچک آن 20 × 9 × 6.5 با وزن 200 گرم است. در این شمعدان می‌توانید یک شمع مدادی شکل با قطر 1.8 سانتی‌متر قرار دهید. در صورتی تمایل دارید اشیا ساده و زیبایی داشته باشید این کالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نقد و بررسی تخصصی

شمعدان طرح گل کد 07 مجموعه 3 عددی

داشتن یک سالن پذیرایی زیبا، برا هر بانوی خانه‌دار ایرانی مهم است. علاوه بر تمیز بودن محیط، داشتن دکور و استفاده از وسایل زیبا تاثیر مهمی در این امر دارد. بعشی وسایل هم کاربردی هستند و هم ظاهر زیبایی دارند وجود این گونه اشیا در سالن پذیرایی منزل ما، در زیباتر شدن فضا کمک زیادی می‌کند. این وسایل شامل یک ویترین، میز خاطره، مبلمان، لوستر، قاب عکس شمعدان و …. است. در بعضی مواقع افراد برای داشنن دکور زیبا از متخصین در این حوزه استفاده می‌کنند. اما چیزی که بدیهی است به راحتی می‌توان در زمان تهیه لوازم منزل با رعایت هارمونی رنگ یک دکور منحصر به فرد را چید. یک دکوری زیبا که این روزها بیش‌تر از قبل در بین همه طرف‌دار پیدا کرده است استفاده از شمعدان است. شمعدان‌ها علاوه بر کاربردی که دارند یک دکوری ویژه محصسوب می‌شوند. که می‌توان آن‌ها روی میز شام، در کنار میز خاطره و حتی روی شومینه قرار داد. شمعدان طرح گل کد 07 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است این شمعدان زیبای فلزی قابلیت نگهداری یک شمع را دارد و ترتیب ارتفاع آن‌ها در کنار یک‌دیگر یک ترکیب بی‌نظیر را ایجاد می‌کند.

شمعدان طرح گل کد 07  مجموعه 3 عددی ساختاری فلزی داشته و رنگ آن طلایی است. از مزیت‌های این رنگ زیبا ست شدن آن با سایر رنگ‌ها است و حتی به گونه‌ای است با قرار گرفتن در کنار یک کنسولی زیبایی خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. پایه این محصول شبیه به دایره ساخته شده و به راحتی روی سطوح صاف قرار می‌گیرد. این کالا در سه سایز متفاوت عرضه شده است که بزرگترین آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 23 × 9 × 6.5 با وزن 205 سایز متوسط آن 22 × 9 × 6.5 با وزن 205 و سایز کوچک آن 20 × 9 × 6.5 با وزن 200 گرم است. در این شمعدان می‌توانید یک شمع مدادی شکل با قطر 1.8 سانتی‌متر قرار دهید. وجود گل در کنار پایه شمعدان باعث شده تا ظاهر این شمعدان از آن سادگی خارج شود و تلفیق این دو متریال کمک کرده تا به راحتی آن را با اشیا بیش‌تری ست کنیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که ترجیح می‌دهید با استفاده از اشیا شیک و دور از تجملات ظاهر زیباتری به دکور منزل خود ببخشید این شمعدان انتخاب مناسبی است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط