جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی

معرفی محصول نقد و بررسی تخصصی جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی     امروزه زندگی در آپارتمان‌ها با […]

معرفی محصول
نقد و بررسی تخصصی

جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی

 

 

امروزه زندگی در آپارتمان‌ها با وجود فضای محدودی که در دسترس قرار دارد، بسیار معمولی و یکنواخت است اگر شما در آپارتمان زندگی می‌کنید و تصور دارید که نحوه چیدمان دکوراسیون برای چنین خانه‌هایی کسل کننده است، قطعات دچار اشتباه شدید و می‌توانید با بهره‌گیری از برخی نقاط، خانه جذاب و پر آرامشی را برای خود فراهم کنید. خیلی از ما در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنیم و این موضوع باعث ایجاد محدودیت برای تغییر دکوراسیون و تزیین آپارتمان می‌شود اما می‌توانیم به دنبال‌راه‌حل های دیگری باشیم که از طریق آن به زیبایی فضای منزل خود را به اضافه کنیم. استفاده از اجسام دکوری که کاربردی هم هستند، مانند جاشمعی، این روزها بیش‌تر از همیشه در بین مردم طرف‌دار پیدا کرده زیرا این وسایل می‌توانند به خانه روحی تازه ببخشند و با رنگ و لعابی که دارند فضای خانه را به یک محیط پر آرامش تبدیل کنند. در زمان خرید جاشمعی فاکتورهای مهمی وجود دارد که با در نظر گرفتن آن‌ها به راحتی می‌توانیم یک دکوری زیبا را تهیه کنیم که با سایر وسایل در منزل همخوانی داشته باشد. جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی، دکوری جذابی برای محیط خانه ما است که فاکتورهای لازم مانند زیبایی و کیفیت را دارد. 

مشخصات ظاهری

جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. از جنس شیشه ساخته شده و با رنگ آن طلایی تزیین شده است. از مزیت‌های این رنگ زیبا، ست شدن آن با سایر رنگ‌ها است و حتی به گونه‌ای است با قرار گرفتن در کنار یک کنسول زیبایی خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. اما جنس شیشه‌ای این محصول در برابر ضربه مقاوم نیست و حتما باید در زمان حمل دقت لازم را داشت. این کالا در سه سایز متفاوت عرضه شده است؛ که بزرگترین آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 16 × 16 × 12 سانتی‌متر با وزن 200 گرم سایز متوسط آن 12 ×12 × 11 با وزن 125 و سایز کوچک آن 10 × 10 × 8 با وزن 75 گرم است. در این ست جاشمعی می‌توانید 3 شمع وارمر شکل با قطر 4 سانتی‌متر قرار دهید. محفظه قرار گیری شمع از جنس فلز تهیه شده تا در زمان روشن بودن شمع مقاومت خوبی داشته باشد و در اثر قرار گرفتن در برابر حرارت واکنشی نشان ندهد. در صورتی تمایل دارید اشیا ساده و زیبایی داشته باشید این کالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سخن آخر

در صورتی که به دنبال آرامش بیش‌تر در فضای منزلتان هستید. استفاده از المان‌هایی که تداعی کننده اشیا قدیمی و نوستالژیک هستند کمک زیادی به شما می‌کند. جا شمعی کد 01 مجموعه 3 عددی با طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد پیشنهاد ما به شما است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط