سشوار پرینسلی مدل PR238 به همراه بافت مو پرینسلی مدل PR318AT

معرفی محصولPrincely PR238 Hair Dryer with Princely PR318AT Twist Kit برای مدل‌دادن به موها ابزارهای متنوعی وجود دارد که سشوار […]

معرفی محصولPrincely PR238 Hair Dryer with Princely PR318AT Twist Kit

برای مدل‌دادن به موها ابزارهای متنوعی وجود دارد که سشوار و بافت مو از مهم‌ترین آن‌ها هستند. این دو وسیله هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند؛ اما وقتی در کنار یکدیگر استفاده شوند، در واقع به‌عنوان مکمل یکدیگر عمل می‌کنند.

«PR238» سشواری است با قدرت موتور بالای 2200 وات که موها را به‌سرعت خشک می‌کند. فناوری پیشرفته‌ای که در این محصول استفاده شده، تولید یون است. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب‌دیدگی موها جلوگیری می‌کند. همچنین با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته‌شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها می‌افزاید. قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد، تولید باد سرد است که به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است، می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. با استفاده از سری متمرکزکننده به‌راحتی می‌توان موها را صاف کرد. همچنین حلقه‌ی آویختن، استفاده از این وسیله را آسان می‌کند. در انتها می‌توان گفت PR238 انتخابی مناسب برای افرادی است که نیازمند یک ابزار آرایش موی حرفه‌ای هستند.

بافت موی «پرینسلی» (Princely) مدل «PR318AT» دستگاهی کاربردی برای حالت‌دادن به موهاست که بسیار سریع و راحت، موها را می‌بافد. در چند مرحله‌ی ساده، موهای خود را به شکل دلخواه دربیاورید و توسط یک کش یا وسیله‌ی شکیل‌تر در جای خود ثابت کنید. این دستگاه شما را آزاد می‌گذارد تا فرم‌های تکراری آرایش مو را کنار بگذارید و با کمی خلاقیت و سلیقه متنوع‌تر شوید. کارکردن با این دستگاه بسیار آسان است. PR318AT دارای یک سری چرخشی است. در دو طرف این سری چرخشی، دو عدد گیره وجود دارد که دو دسته‌ی باریک از موها را می‌توان در آن قرار داد. دکمه‌ای که روی دستگاه قرار دارد، دوحالته است. با حرکت‌دادن دکمه به سمت بالا، گیره‌های کوچک شروع به چرخیدن می‌کنند و هرکدام از دسته موها را به دور خود می‌پیچانند. با حرکت‌دادن دکمه به سمت پایین، این دو دسته از موها به دور یکدیگر می‌پیچند و فرمی زیبا برای موها ایجاد می‌شود. با فشاردادن دکمه‌های مشکی‌رنگ که زیر گیره‌ها وجود دارند، موها آزاد می‌شوند و می‌توان با بستن انتهای آن‌ها بافت مو را حفظ کرد. داخل جعبه‌، انواع کش برای بستن موها وجود دارد که بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید از آن‌ها برای زیباترکردن موها استفاده کنید؛ علاوه‌براین یک CD آموزشی نیز ارائه شده است که انواع حالت‌های بافتن موها را به کمک PR318AT نشان می‌دهد. PR318AT با دو عدد باتری قلمی کار می‌کند. دستگاه بافت مو و اقلام همراه آن‌ها داخل یک کیف پارچه‌ای محکم ارائه شده‌اند تا نگهداری‌شان آسان‌تر باشد و بتوان دستگاه را با خود به هرجایی برد. بافت موی پرینسلی مدل PR318AT قیمت مناسبی دارد و برای استفاده‌ی شخصی یا هدیه‌دادن، انتخابی سنجیده است.

 

کالا های مرتبط