سشوار پریتک مدل TC-1730 به همراه فر کننده مو پریتک مدل TB-026

معرفی محصولPritech TC-1730 Hair Dryer With Pritech TB-026 Hair Curler سشوار «پریتک» (Pritech)‌ مدل‌ «TC-1730»‌ یک سشوار خانگی با موتور […]

معرفی محصولPritech TC-1730 Hair Dryer With Pritech TB-026 Hair Curler

سشوار «پریتک» (Pritech)‌ مدل‌ «TC-1730»‌ یک سشوار خانگی با موتور 2000 وات‌ DC‌ است. این سشوار دارای دو حالت سرعت و سه حالت دماست که درمجموع شش حالت ترکیبی را به‌وجود می‌آورند. با‌توجه به جنس مو و استفاده‌ای که از سشوار می‌شود، می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. در بالای دسته‌ی‌ TC-1730‌ دکمه‌ای فنری قرار دارد که با فشردن آن، المنت حرارتی از کار می‌افتد و می‌توان به‌کمک باد سرد حالت قسمتی از موها را تثبیت کرد. یک متمرکز‌کننده‌ی هوا همراه سشوار ارائه‌شده که برای حالت‌دادن قسمتی از مو استفاده می‌شود. فیلتر هوای سشوار که در پشت آن قرار دارد، باز می‌شود و می‌توان آن را تمیز کرد. وزن سشوار 460 گرم و ابعاد آن 26 × 23 × 9 سانتی‌متر است. طول سیم سشوار 1.8 متر است و در محل اتصال سیم به بدنه، حلقه‌ای برای آویزان‌کردن سشوار وجود دارد. به‌طورخلاصه، سشوار پریتک مدل‌ TC-1730‌ دارای موتور 2000 وات‌ DC، دو حالت سرعت و سه حالت دما، دکمه‌ی باد سرد، فیلتر هوای قابل جدا شدن، وزن کم و طراحی زیباست.

فرکننده‌ی موی پریتک مدل‌ «TB-026»‌ فرکننده‌‌ای استوانه‌ای با قابلیت تولید بخار است. در انتهای استوانه‌ی حرارتی یک مخزن پلاستیکی شفاف قرار دارد که به‌شکل پیچی باز می‌شود و می‌توان مقدار کمی آب داخل آن ریخت. داخل استوانه‌ی فرکننده، نمدی نسوز کار گذاشته شده که آب داخل مخزن را به‌خود جذب می‌کند. با داغ‌شدن فرکننده، آب نمد شروع به تبخیر‌ می‌کند و از سوراخ‌های روی استوانه‌ی حرارتی بیرون می‌زند. استوانه‌ی حرارتی دستگاه 25 میلی‌متر ضخامت دارد و روی آن گیره‌ی مو قرار دارد. همراه فرکننده، شانه‌ای به قطر 32 میلی‌متر عرضه شده که روی استوانه‌ی حرارتی قفل می‌شود. دمای فرکننده را روی دو حالت می‌توان تنظیم کرد. از ویژگی‌های ظاهری‌ TB-026‌ باید به طراحی مناسب آن، چراغ نشانگر روشن بودن دستگاه، پایه‌ی تعبیه‌شده در بدنه و حلقه‌ی آویختن انتهای سیم اشاره کرد. به‌طورخلاصه، فرکننده پریتک مدل‌ TB-026‌ دارای مخزن آب برای تولید بخار، استوانه‌ی حرارتی به قطر 25 میلی‌متر، گیره‌ی مو، شانه‌ی قابل‌نصب به قطر 32 میلی‌متر و دو حالت دماست و با قیمت مناسب و امکانات خوبی که دارد به‌عنوان یک دستگاه خانگی انتخاب مناسبی است.

نقاط قوت

  • سشوار با وزن کم و دکمه‌ی باد سرد
  • فرکننده با قابلیت تولید بخار
کالا های مرتبط