سشوار پایه دار بابیلیس BAB889E

معرفی محصولBabyliss BAB889E Hair Dryer موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید […]

معرفی محصولBabyliss BAB889E Hair Dryer
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به کمک آن به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید.
از سشوارها با قابلیت‌های مختلف می‌توان برای کاربردهای متنوعی استفاده کرد. اما برخی از انواع سشوارها تنها برای مصارف حرفه‌ای طراحی شده است. BAB889E ابزاری است که بسیاری از آرایشگران برای آرایش مو از آن استفاده می‌کنند. در سشوارهای مختلف از دو نوع موتور به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور استفاده شده در این دستگاه از نوع DC با توان 1200 وات است. این موتور در مقایسه با موتور AC دارای سرعت و قدرت خروجی هوای کم است. همچنین این سشوار دارای یک پایه‌ی بلند و یک کلاهک بزرگ که قرار گرفتن سر در زیر سشوار را بسیار آسان می‌نماید. هر دو این ویژگی‌ها باعث می‌شود که از این سشوار با نشستن زیر آن بدون آنکه موها بسوزد به طور ممتد و طولانی، استفاده کرد. قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است، که به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند.
در پایان می‌توان گفت، پایه بلند، کلاهک بزرگ، توان و نوع DC موتور این سشوار را برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها بسیار مناسب ساخته است.

کالا های مرتبط