سشوار حرفه ای فیلیپس مدل HP8230 به همراه اپیلاتور فیلیپس مدل HP6577

معرفی محصولPhilips HP6577 Epilator With HP8230 Professional Hair Dryer HP8230 سشوار 2100 وات مدل با عملکرد فوق العاده بالا دارای […]

معرفی محصولPhilips HP6577 Epilator With HP8230 Professional Hair Dryer
HP8230 سشوار 2100 وات مدل با عملکرد فوق العاده بالا دارای وزنی سبک و حرارتی مطلوب است. این سشوار 1 عدد سری دارد که بسیار باریک است و قادر به خشک کردن و حالت دادن مو از ریشه تا نوک مو است. HP8230 6 تنظیم سرعت/گرما دارد که می‌توان هم سرعت و هم درجه حرارت را همزمان تنظیم و استفاده کرد. این دستگاه به دکمه باد خنک نیز مجهز است که در تثیبت هرچه بهتر مو کاربرد ویژه ای دارد. همچنین با دسته ارگونومیکی که دارد به راحتی قابل استفاده بوده و با این خاصیت توانسته است رضایت خاطر تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این مدل برای مصارف خانگی و سالن‌های آرایشگاهی بسیار مناسب است.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6577 سری های متنوعی برای بالا بردن کیفیت کار دارد. از جمله این سری ها : سرپوش اپیلاسیون عادی، سری اصلاح مناطق حساس، شانه مرتب کردن، سرپوش عملکرد بهینه، کشنده پوست و بلند کننده مو است. از سر اصلاح منطقه حساس، برای اصلاح مناطق حساس، مانند زیر بغل و به همراه شانه مرتب کردن به طول 3 میلی متر استفاده می‌شود هنگامی که از کشنده پوست استفاده می‌کنید درد کندن موها را کمتر حس می‌کنید. بلند کننده مو باعث بلند شدن موهای خوابیده از روی پوست و اصلاح آنها می شود.
انبرک های سرامیکی به‌آرامی حتی ریزترین موها را نیز بیرون می آورند.سیستم لرزشی ماساژ دهنده، پوست را تسکین می‌دهد. هنگامی که اپیلاتور را روشن می‌کنید چراغ کوچکی در بالای دکمه خاموش / روشن، روشن شده که امکان دیدن و برداشتن کوچکترین موها را برای شما فراهم می‌کند. این مدل ازاپیلاتور فیلیپس هم با اتصال مستقیم به برق و هم با استفاده از شارژ قابل استفاده است.
اپیلاتور در مدت 1 ساعت شارژ شده و به مدت 40 دقیقه بدون اتصال به برق قابل استفاده است. اپیلاتور سیستم محفاظت در برابر داغ شدن بیش از حد را نیز دارد که از بیش از حد داغ شدن دستگاه جلوگیری می‌کند. اگر دستگاه بیش از حد داغ شده باشد دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود و علائم سرعت و چراغ شارژ دستگاه (در پایین دکمه خاموش / روشن قرار دارد) به رنگ قرمز چشمک زن خواهند شد.

کالا های مرتبط