سشوار شیائومی مدل Mi Ionic Hair Dryer H300

معرفی محصول این روزها شیائومی با ارائه ی محصولات جدید خود سهم بسازائی در خانه های ما ایفا می کند […]

معرفی محصول
این روزها شیائومی با ارائه ی محصولات جدید خود سهم بسازائی در خانه های ما ایفا می کند و هر روز با قابلیت هایی که به محصولات خود می افزاید ما را در هرچه بهتر کردن سبک زندگی یاری میدهد.
سشوار یکی از محصولاتی است که هر کدام از ما هر روز به آن نیاز داریم و موهای ما نیازمند محصولی است که علاوه بر زیبائی که به ظاهر موهای ما می بخشد سلامت آن ها را به ما هدیه دهد.با توجه به مضر بودن مصرف مداوم سشوار و سوختن احتمالی موها سشوار های پیشرفته ی شیائومی با قابلیت یونیزاسیون خود این امکان را فراهم می کند تا موهایی سالم داشته باشیم.
محصول جدید H300 مدل CMJ02ZHM محصولی جدید ازین کمپانی است که با ظاهری ساده و سبک ارائه شده است و قطعا مورد پسند هر سلیقه ای خواهد بود.
این محصول هوشمند دمای سشوار را طوری کنترل می کند که از 57 درجه سانتیگراد فراتر نرود.
ژنراتور تعبیه شده درون این سشوار، در حین کارکرد، میلیون‌ها یون تولید می‌کند تا قطرات آب روی مو را سریع‌تر خشک کند. نه تنها سرعت بالایی در خشک کردن موها دارد، بلکه موهایی صاف‌تر، براق، بدون آسیب و وز شدن به شما تحویل می‌دهد. این ویژگی برای اشخاصی که موهای ضخیم دارند، مفیدتر خواهد بود.
از ویژگی های چشم گیر این سشوار می توان به سبک و جمع و جور بودن آن , سرعت بالا در خشک کردن , قابلیت ساخت یون منفی جهت مراقبت از موها , هوشمند بودن کنترل دما , سرعت 2 حالته و 3 لول دما اشاره کرد

کالا های مرتبط