سشوار حرفه ای بابیلیس مدل 6634SDE

معرفی محصولBabyliss 6634SDE Professional Hair Dryer موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده […]

معرفی محصولBabyliss 6634SDE Professional Hair Dryer
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به کمک آن به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید.
یکی از سشوارهای حرفه‌ای تولید شده توسط شرکت بابیلیس 6634E است. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد که به‌این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کند. ضمن این‌که جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد. سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها بوده و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.
قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است. این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. از اقلام همراه این محصول می‌توان به سری‌های متمرکز کننده و پخش کننده اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توان موها را صاف کرده یا حجم آن‌ها را افزایش داد. همچینین طول 2.7 متری سیم، کم‌صدا بودن و حلقه‌ی آویختن، استفاده از آن را برای مصرف‌کنندگان آسان می‌نماید.
در پایان می‌توان گفت، 6634E سشواری است که بسیاری از نیازهای افراد حرفه‌ای از جمله آرایشگران را می‌تواند برطرف کند.

کالا های مرتبط