سشوار حرفه ای مدل BR-8896 غیر اصل

معرفی محصولBR-8896 Professional Hair Dryer سشوار مدل 8896 با حداکثر توان 3200 وات دستگاهی حرفه ای با طراحی ارگونومیک و […]

معرفی محصولBR-8896 Professional Hair Dryer
سشوار مدل 8896 با حداکثر توان 3200 وات دستگاهی حرفه ای با طراحی ارگونومیک و وزن سبک مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و استفاده خانگی می باشد. موتور دستگاه از نوع AC با طول عمر بالاست که موجب عملکرد بهینه دستگاه می باشد. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها است و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.
این سشوار دارای 2 سرعت (متوسط و زیاد) و دارای 3 حالت کنترلی دما (خنک ، ملایم و گرم) و همچنین دارای کلید فشاری جهت عملکرد باد سرد فوری می باشد که پس از حالت دادن به موها می توان جهت تثیبت هرچه بهتر حالت مو از آن استفاده نمود. بسته به نوع مو و میزان رطوبت مو، می توانید توسط دو کلید کنترلی روی دسته سشوار ترکیب مناسبی از سرعت و حرارت را انتخاب نمایید.

دستگاه دارای 1 سری متمرکز کننده جهت خشک کردن و حالت دادن موها به فرم دلخواه با دقت و ظرافت از ریشه تا نوک مو می باشد.
طول سیم بلند 1.8 متری دستگاه محدوده دسترسی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت نیاز می توانید به کمک حلقه آویز سشوار را هر کجا مایل باشید آویزان نمایید.
این محصول دارای فیلتر هوای قابل جدا شدن می باشد.

کالا های مرتبط