سشوار حرفه ای فیلیپس مدل HPS910-00

معرفی محصول این سشوار برای خشک کردن سریع طراحی شده است. HPS910/00 فیلیپس سشوار پرستیژ پرو دارای 2100 وات و […]

معرفی محصول
این سشوار برای خشک کردن سریع طراحی شده است.
HPS910/00 فیلیپس سشوار پرستیژ پرو دارای 2100 وات و موتور AC حرفه ای است که تا 160 کیلومتر بر ساعت می رسد که 40٪ سریعتر است.
سشوار فیلیپس HPS910/00 با توان 2100 وات و سرعت بادی برابر با 110 کیلومتر در ساعت موها را به سرعت و به بهترین شکل خشک می نماید. بر روی بدنه سشوار فیلیپس مدل HPS910/00 دکمه های روشن/ خاموش و تنظیم سرعت و هم چنین دکمه تنظیم دما واقع است. دستگاه HPS910 دارای 6 ترکیب درجه تنظیم سرعت و دما است که می توان با توجه به نوع مو و میزان رطوبت موها دما و سرعت مناسب را انتخاب نمود.

محافظ حرارتی بهترین دما را جهت خشک کردن موها فراهم کرده و در عین حال موها را در مقابل حرارت بیش از حد محافظت می کند. در واقع زمانی که دکمه دما را در این حالت قرار می دهید دستگاه به سرعت موههای شما را خشک می کند.

از ویژگی های سشوار HPS910 می توان مجهز بودن به قابلیت تولید یون منفی اشاره کرد که موجب از بین رفتن الکتریسته ساکن موها شده و به موهها درخشندگی و طراوت می بخشد و از وز شدن موهها جلوگیری می کند.

سشوار Philips هم چنین مجهز به کلید سرد فوری است که با استفاده از می توان مدل موهها را تثبیت کرد. سشوار فیلیپس مجهز به دو سری باریک 7 و 9 میلی متری است که موجب تمرکز بیشتر باد خروجی و در نتیجه خشک شدن سریع موها می شوند. طول سیم 2.5 متری سشوار فیلیپس و حلقه آویز فضای کافی را جهت کار با دستگاه فراهم می کند.
سیم بلند حرفه ای به طول 2.5 متر سهولت استفاده را در هر کجا که می خواهید تقویت می کند. شرکت فیلیپس کیفیت این محصول خود را تا 4 سال تضمین کرده ست.

کالا های مرتبط