سشوار حرفه ای کرونر مدل CR-7722 8500W

معرفی محصول سشوار کرونیر مدل CR-7722 دارای قابلت کراتین تراپی میباشد. اولین چیزی که شما هنگام خرید سشوار باید به […]

معرفی محصول
سشوار کرونیر مدل CR-7722 دارای قابلت کراتین تراپی میباشد. اولین چیزی که شما هنگام خرید سشوار باید به آن توجه کنید نوع موتور آن است. سشوار های خانگی دارای موتور سبک یا اصطلاحا موتور DC هستند و سشوار های حرفه‌ای که به کار آرایشگاه‌ها می‌آید دارای موتور سنگین یا موتور AC هستند.
یکی از عوامل بسیار مهم برای خرید مخصوصاً اگر قرار است برای آرایشگاه استفاده شود فناوری تولید یون است. سشوار هایی که دارای این تکنولوژی هستند در داخل خودشان یک مولد تولیدکننده یون دارند. این قابلیت علاوه بر خشک‌کردن بهتر مو، به حفظ چربی داخل تار مو کمک و از به هم چسبیدگی و وز شدن مو هم جلوگیری می‌کند. سشوار های آیونیک به دو صورت وجود دارند: 1- یا دارای دکمه آیونیک هستند و هنگامی‌که می‌بینید موها وز شده‌اند باید آن دکمه را نگه‌دارید تا بار مثبت موجود در موهایتان خنثی شود و حالت بهتری بگیرد 2- یا این‌که به‌صورت تمام آیونیک هستند و لازم نیست برای فعال کردن خاصیت آیونیک دکمه‌ای را فشار دهید.

بااینکه این فناوری در آرایشگاه بسیار مهم است اما بازهم مشاهده می‌شود که در بسیاری از سشوار های موجود در بازار که با نام حرفه ای و آرایشگاهی فروخته می‌شوند این فناوری وجود ندارد. پس اگر می‌خواهید برای آرایشگاه بخرید حتماً باید این فناوری را داشته باشد و خیلی هم بهتر است که به‌صورت تمام آیونیک باشد.

در نهایت همیشه سعی کنید از سشوار با قابلیت تولید یون استفاده کنید حتی اگر کاربر خانگی هستید زیرا سریع تر میتواند موی شما را خشک کند که در نتیجه آسیب کمتری به مو وارد می‌شود

کالا های مرتبط