سشوار حرفه ای انزو پروفیشینال مدل En-3001

معرفی محصول سشوار انزو پروفیشینال مدل EN-3001 کاملاً حرفه‌ای بوده که مناسب برای تمام سالنهای آرایشگری میباشد و میتوان مدت […]

معرفی محصول
سشوار انزو پروفیشینال مدل EN-3001 کاملاً حرفه‌ای بوده که مناسب برای تمام سالنهای آرایشگری میباشد و میتوان مدت زمان بسیار زیادی از سشوار استفاده کرد و بهترین نتیجه را به وسیله ی آن، حاصل نمود. این سشوار دارای بدنه استیل است که علاوه بر زیبایی، باعث استحکام بالای آن و همچنین دوام دستگاه می‌شود و با استفاده از موتور AC که برای آن تعبیه شده موهای شما را در سریعترین زمان ممکن خشک کرده و یا اگر بخواهید به مو حالت بدهید بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد و از هرگونه وزی برای موهای تان جلوگیری خواهد کرد. این سشوار از کم صداترین مدل های عرضه شده توسط این کمپانی معتبر می باشد.
طراحی دستگاه به گونه ای است که سشوار دارای دکمه خنک کننده و باد سرد نیز است و علاوه بر آن دارای فناوری تولید یون بوده و همچنین این ویژگی به خودی خود از وز شدن موها صددرصد جلوگیری کرده و همین طور فیلتر سشوار قابل جدا شدن از آن است و بعد مدتی که از سشوار استفاده کردید می توانید فیلتر آن را به آسانی عوض کرده و سشوار را تمیز نمایید. به همراه این سشوار فوق العاده سه عدد سری مخصوص و کیسه برای گذاشتن سشوار در داخل آن ارائه شده و یک پک کامل و بی نقص برای شما می باشد.

کالا های مرتبط