سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR234AT به همراه اتو مو پرینسلی مدل PR150AT

معرفی محصولPrincely PR234AT Professional Hair Dryer with Princely PR150AT Hair Straightener سشوار و اتو مو هر دو ابزار حالت‌دادن به […]

معرفی محصولPrincely PR234AT Professional Hair Dryer with Princely PR150AT Hair Straightener

سشوار و اتو مو هر دو ابزار حالت‌دادن به موها هستند؛ اما این دو وسیله می‌توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند. اکثر خانم‌ها برای مدل‌دادن به موها به هر دوی آن‌ها نیاز دارند.

موتور AC با قدرت 2300 وات، «PR234AT» را در گروه سشوارهای حرفه‌ای قرار می‌دهد. در سشوارها از دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور AC استفاده‌شده در این دستگاه در مقایسه با موتورهای DC دارای سرعت و قدرت هوای بیشتری است و همین عامل باعث می‌شود که موها سریع‌تر خشک شوند. همچنین این نوع موتور طوری طراحی شده است که می‌تواند مدت‌زمان بیشتری به‌صورت ممتد روشن بماند. این ویژگی‌ برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها مهم است. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد؛ قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شود و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. سشوار PR234AT از فناوری تولید یون نیز بهره می‌گیرد که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به سریع‌‌تر خشک‌شدن موها کمک می‌کند. همچنین جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوارکردن موها کاهش می‌یابد. با استفاده از سری متمرکزکننده به‌راحتی می‌توان موها را صاف کرد. این محصول با توجه به موتور پرتوان 2300 وات از نوع AC، برای استفاده‌‎کنندگان حرفه‌ای از جمله آرایشگران مناسب است.

سوختن موها به‌هنگام صاف‌کردنشان با اتو مو یکی از اتفاقات شایع است؛ بنابراین وسیله‌ای که بتواند از این آسیب جلوگیری کند، موردعلاقه‌ی تمام خانم‌ها خواهد بود. اتو موی PR150AT تولید شرکت «پرینسلی» (Princely)، قابلیتی دارد که می‌تواند فرد را از بروز این اتفاق آگاه کند. این اتو مو صفحاتی به رنگ قرمز و سبز با رایحه‌ی سیب و آلبالو دارد. به هنگام صاف‌کردن موهای سر، در صورتی‌که موها شروع به سوختن کنند، این رایحه در هوا پخش می‌شود و فرد از این اتفاق اطلاع پیدا می‌کند. جنس صفحات اتو مو معمولا از استیل یا سرامیک است. باید گفت صفحه‌های سرامیکی این دستگاه برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ زیرا الکتریسیته را انتقال نمی‌دهند و دربرابر گرما مقاومت دارند؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت دربرابر حرارات، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که زیر کفههای سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند. همین عامل باعث می‌شود که حرارت به‌طور یکسان در حین اتو کشیدن به تمام موها منتقل شود. اتوهای مو در سه سایز مختلف ساخته شده‌اند؛ اتوهای کفه پهن، کفه باریک و کفه متوسط.PR150AT  از نوع کفه باریک است. این وسیله‌ی آرایش مو با کفه‌های باریک برای افرادی مناسب است که دارای موهای کوتاه هستند یا می‌خواهند موهای خود را حالت بدهند. بیشینه دمای این دستگاه 210 درجه‌ی سانتی‌گراد است که این بیشینه‌ دمای بالا موجب صاف‌شدن سریع‌تر موها می‌شود. همچنین سیم گردان و طول 2.15 متری سیم استفاده‌کردن از این دستگاه را آسان‌تر می‌کند. با استفاده از دکمه‌ی قفل‌کننده‌ی صفحات، می‌توان صفحات اتو مو را به هنگام صاف‌کردن موها در تماس با یکدیگر قرار داد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این مدل، صفحات متحرک آن است که موجب تماس بیشتر آن با موها شده و در نتیجه موها راحت‌تر صاف می‌شوند. اتو موی PR150AT دارای صفحات از جنس سرامیک با اندازه‌ی باریک، بیشینه دمای 210 درجه‌ی سانتی‌گراد، سیم گردان، طول سیم 2.15متری، رایحه‌ی سیب و آلبالو، دفترچه‌ی ‌راهنما و صفحات متحرک است.

 

کالا های مرتبط