آینه و شمعدان کد 02

معرفی محصول آینه و شمعدان کد 02 یک محصول زیبا برای استفاده روی کنسول یا در کناره سفره هفت سین […]

معرفی محصول
آینه و شمعدان کد 02 یک محصول زیبا برای استفاده روی کنسول یا در کناره سفره هفت سین است. جنس قاب آینه و جنس شمعدان‌ها از برنج ساخته شده است. در واقع جنس هر محصول، می‌تواند رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت و طول عمر آن داشته باشد. برنج، از آلیاژهایی است که با توجه به کیفیت و مقاومتی که دارد، می‌تواند طول عمر بالایی را برای محصولات به وجود بیاورد. از دیگر ویژگی‌های آلیاژ برنج، می‌توان مقاومت بالای آن در برابر کدر و لکه‌دار شدن را نام برد که در مورد محصول فوق می‌تواند تاثیر فراوانی بر تمیزی آن داشته باشد. ابعاد آینه:به ترتیب27 × 3 × 19.5 سانتی‌متر با وزن 760 گرم و ابعاد شمعدان‌ها 16 × 4.5 × 4.5 سانتی‌متر با وزن 205 تولید شده این ابعاد متوسط مناسب با نیاز هر خانه‌ای است تا از آن به عنوان یک دکوری استفاده کنند.

  • میزان شفافیت آینه

    ۰

  • کیفیت ساخت

    ۰

  • طراحی و ظاهر

    ۰

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۰

نقد و بررسی تخصصی

آینه و شمعدان کد 02

آینه و شمعدان از وسایلی است که از دیرباز مورد توجه افراد بوده ومورد استفاده قرار می‌گرفت. این محصول امروزه در طرح، رنگ‌ و جنس‌های مختلفی طراحی و تولید می‎‌شود که هرکدام با توجه به طراحی که دارند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای سلیقه‌های مختلف باشند. محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، آینه و شمعدان کد 02 است. این محصول همان‎‌طور که از نامش پیداست دارای ست آینه و شمعدان است که در کنار یکدیگر می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی را برای دکوراسیون منزل شما به وجود بیاورند. دارای آینه در ابعاد 27 × 3 × 19.5 سانتی‌متر و وزنی معادل 760 گرم و دارای 2 عدد شمعدان در ابعاد 16 × 4.5 × 4.5 سانتی‌متر و وزن 205 گرم است. در واقع به گونه‌ای طراحی شده است که دارای ابعاد نسبتا کوچکی بوده و می‌تواند انتخاب مناسبی برای قرار دادن بر روی کنسول و یا میز خاطره و … باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، جنس برنجی آن است که در ادامه با جنس و سایر ویژگی‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

طراحی و ساخت:

 

آینه و شمعدان کد 02، به گونه‌ای طراحی شده است که دارای ظاهری ساده اما زیبا است. در واقع اولین المانی که برای انتخاب یک آینه و شمعدان در نظر گرفته می‌شود، ظاهر و طراحی آن است. محصول فوق همان‌طور که از ظاهرش پیداست، دارای آینه با قابی است که در اطراف آن طراحی برگ وجود دارد و در کنار آن دو عدد شمعدان که پایه آن فردی است که شمعدان را نگه داشته است. در واقع خلاقیتی که در این محصول به کار رفته است، سبب شده تا بتواند مشتریان بسیاری را برای خود داشته باشد. هم‌چنین باید در نظر داشته باشید که قطر شمعدان‌های این محصول برابر با 2 سانتی‌متر است. این بدین معنی است که شمع‌های دارای حداکثر قطر 2 سانتی‌متر را می‌توانید در آن قرار دهید.

جنس:

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، جنساین محصول از برنج است. در واقع جنس هر محصول، می‌تواند رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت و طول عمر آن داشته باشد. برنج، از آلیاژهایی است که با توجه به کیفیت و مقاومتی که دارد، می‌تواند طول عمر بالایی را برای محصولات به وجود بیاورد. از دیگر ویژگی‌های آلیاژ برنج، می‌توان مقاومت بالای آن در برابر کدر و لکه‌دار شدن را نام برد که در مورد محصول فوق می‌تواند تاثیر فراوانی بر تمیزی آن داشته باشد.

نتیجه:

محصول فوق، با توجه به مواردی که ذکر شد، عواملی هم‌چون، جنس مناسب و با کیفیت، دارای طراحی ساده و منحصربه‌فرد، استفاده از آن در موارد مختلف و… همه و همه سبب شده است تا بتواند انتخاب مناسبی برای تزیین دکوراسیون شما باشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط