جا شمعی بوم کد 04 مجموعه 3 عددی

معرفی محصول اگر از نوع دکوراسیون منزل خود خسته و دنبال تنوع جدیدی در آن هستید، می‌تئانید از وسیله‌ای به […]

معرفی محصول
اگر از نوع دکوراسیون منزل خود خسته و دنبال تنوع جدیدی در آن هستید، می‌تئانید از وسیله‌ای به نام جا شمعی استفاده کنید. معمولا شمع‌ها به دلیل ظاهر ساده‌ای که داشته به تنهایی نمی‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از جا شمعی های مدرن و زیبا در دکوراسیون می‌تواند تا حد بسیار زیادی چشم‌گیر باشد. جا شمعی بوم کد 04 به صورت سه عددی با ابعاد مختلف در بسته‌بندی قرار دارد. جنس این جا شمعی از شیشه بوده که رنگ‌های طلایی برای زیبایی بیشتر تزئین شده است. همانطور که در آرشیو اطلاعات بالا مشاهده می‌کنید این محصول در سه سایز متفاوت با وزن‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. بهتر است بدانید که برای ایجاد نور ر این جا شمعی باید از شمع‌های وارمر با قطر 4 سانتی‌متر و کوچکتر استفاده کنید. شفافیت و طراحی خاص این جاشمعی بسیار زیبا و مدرن بوده و طیف رنگ بندی آن به گونه‌ای بوده که خیلی راحت با دیگر لوازم‌ها قابلیت هم‌خوانی دارد.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

 

امروزه اکثر افراد علاقه دارند برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک از لوازم دکوری مانند شمع و جاشمعی استفاده کنند. جا شمعی ها معمولا جز لوازم بسیار کم قیمتی بوده که جلوه‌ی بسیار زیبایی را از شمع‌ها از خود نشان می‌دهند. معمولا جا شمعی‌ها در متنوع‌ترین مدل‌ و طرح‌ها ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. از دیرباز از نر شمع به عنوان نماد امید و آرزو یاد می‌کردند. شمع می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار خوب و مناسبی برای تغییر دکوراسیون محیط خانه باشد. جنس‌های مختلفی از جاشمعی‌ها در بازار وجود داشته که بنابر سلیقه‌ی افراد و نوع دکوراسیون انتخاب می‌شوند. جالب است بدانید که استفاده از جاشمعی برای شمع بسیار کارساز بوده و به میز پذیرایی شما رنگ و بوی جدیدی می‌بخشد. بنابراین اگر به دنبال یک جاشمعی زیبا و سنتی مانند هستید، بهتر است محصول فوق را بدون شک و تردید خریداری نمایید.

جا شمعی بوم کد 04 مجموعه 3 عددی

لوازم دکوری می‌توانند نقش به‌سزایی در دکوراسیون منزل داشته باشد. معمولا لوازم دکوری در انواع مختلفی از طرح و مدل تولید می‌شوند. نور شمع در محیط خانه فضایی رمانتیک و دلنشین را برای افراد ایجاد می‌کند. اثر گذاری نور شمع و حس آن در فضا بسیار تاثیر گذار بوده و زیبایی چشم‌گیری را در چشم بیننده ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانید شمع با ظاهری ساده به تنهایی نمی‌توانندزیبایی خاصی داشته و زمانی زیبایی خود به چشم می‌آید که از وسیله‌ای به نام جا شمعی استفاده کنید. جاشمعی بوم کد 04 به صورت سه عددی در یک بسته‌بندی قرار دارد. این جاشمعیدارای سه ظرف با ابعاد و وزن مختلف بوده که دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن است. جنس بدنه‌ی این جاشمعی از شیشه بوده که با رنگ طلایی تزئین شده است. ابعاد ظرف بزرگ 16 × 16 × 12، ظرف متوسط 12 × 12 × 11 و ظرف کوچک 10 × 10 × 8 سانتی‌متر است. درون هر کدام از این ظروف دارای یک محفظه برای قرار دادن شمع وارمر است. توجه داشته باشید که شما برای قرار دادن شمع درون محفظه باید از شمع با قطر 4 سانتی‌متر و حتی کوچکتر استفاده کنید. طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که هم جنبه‌ی تزئینی و هم مصرفی دارد. بدنه‌ی طراحی شده با رنگ طلایی در این محصول باعث شده که زیبایی خیره کننده‌ای را در هنگان روشن شدن شمع و نور آن از خود نشان دهد.

و سخن آخر

طراحی مدرن این جا شمعی چشم هر خانم با سلیقه‌ای را به خود جلب کرده و می‌تواند به عنوان یک هدیه برای یک دوست و حتی مادران دوست داشتنی به شمار رود.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط