اتو مو سورکر مدل HD-913 به همراه برس حرارتی پریتک مدل 10001

معرفی محصولSurker HD-913 Hair Straightener with Pritech 10001 Straightening Brush اتو موی «سورکر» (Surker) مدل «HD-913» از نوع پهن است و […]

معرفی محصولSurker HD-913 Hair Straightener with Pritech 10001 Straightening Brush

اتو موی «سورکر» (Surker) مدل «HD-913» از نوع پهن است و به کسانی پیشنهاد می‌شود که موهای بلند و پرپشت دارند. سطح پهن صفحات این اتو مو باعث می‌شود که کاربر وقت کمتری را برای صاف‌کردن موهای بلندش صرف کند. بیشینه دمای این اتو مو 230 درجه است که دمایی استاندارد محسوب می‌شود. فناوری تولید یون مدل HD-913 باعث می‌شود که گرمای اتو مو آسیب کمتری به موها وارد کند. این دستگاه به سیستم خاموشی خودکار نیز مجهز است و پس از 30 دقیقه بدون استفاده ماندن خاموش می‌شود. قابلیت تنظیم دما، صفحه‌ی نمایشگر، سیم گردان، روزنه‌های خروج بخار، سیستم آنیون برای ترمیم موهای آسیب‌دیده و تنظیم دما در بازه‌های پنج‌درجه‌ای از دیگر مشخصه‌های اتو موی سورکر مدل HD-913 محسوب می‌شوند.

برس حرارتی یکی از ابزارهای صاف‌کردن و حالت‌دادن مو است که در واقع دو کار را هم‌زمان انجام می‌دهد. حرارت دستگاه باعث می‌شود برس‌کشیدن موها آسان‌تر شود و کاربر ساده‌تر به حالت دلخواه خود برسد. برس حرارتی «پریتک» (Pritech) مدل «10001» در مدت‌زمان 30 ثانیه، آماده‌ی استفاده می‌شود. بیشینه دمای این برس حرارتی 230 درجه‌ی سانتی‌گراد است. این دستگاه قابلیت تنظیم دما نیز دارد. دندانه‌های این برس از جنس سرامیک هستند و طوری طراحی شده‌اند که به پوست سر آسیب وارد نکنند. طول سیم این مدل 1.8 متر است و قابلیت گردش 360درجه دارد. این قابلیت باعث می‌شود کاربر آزادی‌عمل بیشتری داشته باشد؛ همچنین از گرهخوردن سیم جلوگیری می‌شود.

کسانی که موهای بلند و پرپشت دارند، می‌توانند از ترکیب اتو مو با صفحات پهن و برس حرارتی بهره‌ی زیادی ببرند. هردوی این دستگاه‌ها برای موهای بلند و پرپشت طراحی شده‌اند. صفحات پهن اتو مو باعث می‌شود سرعت صاف‌کردن موها بیشتر شود و اگر هدفتان صاف‌شدن کامل موها نیست، می‌توانید با برس حرارتی به‌سادگی آن‌ها را مرتب کنید.  

 

  • نوآوری

    ۲

  • طراحی ظاهر

    ۲

  • امکانات و قابلیت ها

    ۳

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۳

کالا های مرتبط