برس حرارتی بابیلیس مدل 2772U

معرفی محصول برس حالت دهنده بابیلیس مدل 2772U محصولی برای خشک کردن کامل موها و حالت دادن به موهای نامرتب […]

معرفی محصول
برس حالت دهنده بابیلیس مدل 2772U محصولی برای خشک کردن کامل موها و حالت دادن به موهای نامرتب و آشفته است. این برس یک جریان هوای گرم را به همراه جریانی از یون‌های منفی متساعد می‌کند که به موها حالت داده و الکتریسیته‌ی ساکن مو را خنثی می‌کند. بنابراین موها با جریانی از یون‌ها پوشانده شده و حالت وز در آن‌ها برطرف می‌شود. برس خشک کننده سریع و ضد وز مو بابلیس موهای معلق در هوا و غیر قابل کنترل را به خوبی آرام کرده و سطحی ظاهری نرم و صیقلی به آن‌ها می‌بخشد.
افرادی که موهای خشک و وز یا موهای نرمال مستعد وزشدن دارند، باید در انتخاب محصولات مراقبت از موی خود تغییراتی را ایجاد کنند تا این حالت برطرف شود. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای موهای وز، برس حالت دهنده بابیلیس مدل ۲۷۷۲U است. این محصول یک برس حرارتی خارجی از برند BaByliss خشک کننده و حالت دهنده سریع برای موهاست که بعد از هربار استحمام می‌توانید از آن برای هموار و مرتب کردن موها استفاده کنید. زیرا حالت وز موها را با تکنولوژی تولید یون از بین می‌برد و ظاهر سالم و ایده‌آلی به موها هدیه می‌دهد.
این محصول از محصولات برند بابلیس یک استایلر حرارتی با قدرت ۶۰۰ وات است که موها را با جریان ملایمی از هوای گرم خشک می‌کند. همچنین، با داشتن حالتی برس مانند تارهای مو را شانه‌زده و مرتب می‌کند. این دستگاه مجهز به فناوری تولید یون است که آن را قادر به کنترل و رام‌کردن موهای وز و معلق درهوا کرده است. یون‌های مثبت تولیدشده، بار منفی تارهای مو را خنثی می‌کنند و با رفع نیروی دافعه بین آن‌ها، موهای وز مرتب و آرام می‌شوند.

برس حالت دهنده بابیلیس مدل ۲۷۷۲U دارای موهای انعطاف‌پذیر در حاشیه‌ها و میانه‌ی برس و زوائد باله مانند در بین آن‌ها است. موهای انعطاف‌پذیر و ضخیم برس، برای هدایت بدون تنش، رفع گره و کنترل ملایم موها به سمت باله‌های یون‌ساز مفید هستند. در حالی که باله‌های یون‌ساز، حالت وز و کدر مو را برطرف کرده و ظاهر نرم و مرتب به آن می‌بخشند.

موها با ملایمت زیاد از بین این زوائد عبور کرده و رام و ابریشمی می‌شوند. استفاده از برس خشک کننده سریع و ضد وز مو بابلیس بسیار راحت بوده و کافی است زمانی که موهایتان تا ۸۰ درصد از رطوبت خود را بعد از استحمام از دست داده‌اند، آن‌ها را با هوای گرم این برس کاملا خشک و مرتب کنید.

کالا های مرتبط