جا شمعی بوم کد 02 مجموعه 3 عددی

معرفی محصول نقد و بررسی تخصصی جا شمعی کد 02 مجموعه 3 عددی     داشتن یک سالن پذیرایی زیبا، […]

معرفی محصول
نقد و بررسی تخصصی

جا شمعی کد 02 مجموعه 3 عددی

 

 

داشتن یک سالن پذیرایی زیبا، برای هر بانوی خانه‌دار ایرانی مهم است. علاوه بر تمیز بودن محیط، داشتن دکور و استفاده از وسایل زیبا تاثیر مهمی در این امر دارد. بعشی وسایل هم کاربردی هستند و هم ظاهر زیبایی دارند وجود این گونه اشیا در سالن پذیرایی منزل ما، در زیباتر شدن فضا کمک زیادی می‌کند. این وسایل شامل یک ویترین، میز خاطره، مبلمان، لوستر، قاب عکس شمعدان و …. است. در بعضی مواقع افراد برای داشنن دکور زیبا از متخصین در این حوزه استفاده می‌کنند. اما چیزی که بدیهی است به راحتی می‌توان در زمان تهیه لوازم منزل با رعایت هارمونی رنگ یک دکور منحصر به فرد را چید. یک دکوری زیبا که این روزها بیش‌تر از قبل در بین همه طرف‌دار پیدا کرده است استفاده از جاشمعی است. جاشمعی‌ها علاوه بر کاربردی که دارند یک دکوری ویژه محسوب می‌شوند. که می‌توان آن‌ها روی میز شام، در کنار میز خاطره و حتی روی شومینه قرار داد. جا شمعی کد 02 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است هر کدام این شمعدان زیبای شیشه‌ای قابلیت نگهداری یک شمع را دارد و ترتیب متفاوت ارتفاع آن‌ها در کنار یک‌دیگر یک ترکیب بی‌نظیر را ایجاد می‌کند.

مشخصات ظاهری

جا شمعی کد 02 مجموعه 3 عددی یکی از لوازمی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته است. از جنس شیشه ساخته شده و با رنگ آن طلایی تزیین شده است. از مزیت‌های این رنگ زیبا، ست شدن آن با سایر رنگ‌ها است و حتی به گونه‌ای است با قرار گرفتن در کنار یک کنسول زیبایی خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. اما جنس شیشه‌ای این محصول در برابر ضربه مقاوم نیست و حتما باید در زمان حمل دقت لازم را داشت. این کالا در سه سایز متفاوت عرضه شده است؛ که بزرگترین آن به ترتیب ارتفاع، طول و عرض 16×16×12 سانتی‌متر با وزن 200 گرم سایز متوسط آن 12×12×11 با وزن 125 و سایز کوچک آن 10×10×8 با وزن 75 گرم است. در این ست جاشمعی می‌توانید 3 شمع وارمر شکل با قطر 4 سانتی‌متر قرار دهید. محفظه قرار گیری شمع از جنس فلز تهیه شده تا در زمان روشن بودن شمع مقاومت خوبی داشته باشد و در اثر قرار گرفتن در برابر حرارت واکنشی نشان ندهد. در صورتی تمایل دارید اشیا ساده و زیبایی داشته باشید این کالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کلام آخر

امروزه تزیین و دکوراسیون منزل اهمیت زیادی دارد و انتخاب دکوری مناسب و زیبا حائز اهمیت است. جاشمعی کد 02 یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به افراد سخت پسند به شمار می‌آید. این محصول با ظاهری منحصر به ‌فرد در کنار سایر محصولات کلاسیک، دکوراسیون خیره‌کننده‌ای را رقم خواهد زد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط