آباژور رومیزی مدل M06

معرفی محصول آباژور رومیزی در کنار تخت، میزهای کوتاه مانند عسلی و دکور اتاق، هال و سالن پذیرایی در منزل […]

معرفی محصول
آباژور رومیزی در کنار تخت، میزهای کوتاه مانند عسلی و دکور اتاق، هال و سالن پذیرایی در منزل و دکور دفاتر اداری کاربرد دارد. داخل شید آباژور از پیکربندی فلزی بهره گرفته شده، این موضوع باعث می‌شود تا از مقاومت و طول عمر بیش‌تری بهره‌مند شود. طراحی شید(کلاهک) در آباژور به شکلی است که نور را به صورت متمرکز به سمت بالا و پایین می‌تاباند و از اطراف یک نور ملایم به محیط ساطع می‌کند، این موضوع موجب می‌شود تا با روشن کردن این محصول در تاریکی، شاهد یک پخش نور زیبایی باشیم. نور متمرکز شده به این صورت برای زیبایی در گوشه و کنار محیط برای افزایش زیبایی و حس آرامش، بسیار گزینه خوبی خواهد بود. طول سیم این آباژور 158 سانتی متر است که با یک کلید قطع و وصل، کاربرد آن ساده‌تر شده است. آباژور رومیزی مدل M06 با پایه از جنس چوب و وزن حدود 1.3 کیلوگرم، وزن قابل قبولی دارد تا هم در مقابل تکان خوردن ایستادگی داشته باشد و هم به خوبی در جای خود قرار گیرد. آباژور از جنس چوب طبیعی ساخته شده که این موضع باعث می‎‌شود این محصول به یک محصول منحصر به فرد در طراحی تبدیل شود.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

چیدمان لوازم شیک و مدرن در دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از لوازم دکوری با تنوع طرح و مدل در بازار وجود داشته که هر کدام بنابر سلیقه‌ی افراد انتخاب و خریداری می‌شوند. در طراحی داخلی منزل بعد از اتمام معماری داخلی مهمترین جز استفاده از نور است. نو رو روشنایی تاثیر بسیار زیادی را در روحیه‌ی افراد به وجود می‌آورد. علاوه بر لامپ و چراغ‌های معمولی که در هر خانه‌ای وجود دارد، استفاده از اکسسوری‌های شیک می‌تواند زیبایی و شیک بودن منازل را افزایش دهد. امروزه آباژورها جز بارزترین لوازم دکوری در خانه محسوب می‌شوند. آباژورها بر اساس ساخت و طرح به دو دسته‌ی رومیزی و ایستاده تقسیم بندی می‌شوند. اصولا از آباژورهای ایستاده برای محیط های بزرگ و آباژورهای رومیزی برای محیط‌های کوچک کاربرد دارد.

آباژور رومیزی مدل M06

شاید بدانید که استفاده از لوستر با تعداد لامپ‌های بالا می‌تواند مصرف برق منزل را تا حد زیادی بالا ببرد. به همین دلیل بهتر است برای شب نشینی‌های کوچک از نوعی وسیله به نام آباژور استفاده نمایید. آباژورهای رومیزی به دلیل طراحی ساده و کوچکی که داشته برای محیط های با متراژ کم و البته روی میز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک آباژورهای رومیزی یکی از لوازم زیبا و مدرن برای پخش کردن نور ملایم مناسب است. آباژور رومیزی مدل M06 دارای ابعاد 21 × 21 × 46 سانتی‌متر است. جنس بدنه‌ی این آباژور فلزی بوده و می‌توانید به راحتی با دیگر لوازم دکوری منزل خود آن‌ها را ست کنید. روی پایه‌ی فلزی این آباژور یک شید به ابعاد 21 × 21 × 13 سانتی‌متر قرار گرفته که از جنس مخمل بوده و تا ارتفاع 46 سانتی‌متر با قرار دادن آن روی پایه می‌رسد. نوع سرپیچ انتخاب یبرای این محصول E14 بوده و روی سیم برق این محصول کلید خاموش و روشن طراحی شده است. لازم به ذکر است که سیم برق این محصول حدود 158 سانتی‌متر بوده و بهتر است فضایی که برای قرار دادن آن انتخاب می‌کنید به پریز برق نزدیک باشد. طراحی و ساخت این محصول به گونه‌ای بوده که از متریال با کیفیت و فلز بسیار مرغوبی استفاده شده که به عنوان یک هدیه برای عزیزانتان می‌توانید در نظر بگیرید.

و سخن آخر

ناگفته نماند که میزان نور پخش شده در این آباژور بستگی به رنگ کلاهک آن داشته و هرچه رنگ کلاهک روشن‌تر باشد، نور بیشتری در فضا پخش خواهد شد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط